S redizajnom je ponuda privremeno smanjena na samo četiri motora koji su ostali isti kao i u prethodniku
Luksuzni Q8 je još uvijek izgledao vrlo svježe, no nakon pet godina na tržištu krajnje je vrijeme za redizajn koji će automobilu dati novi prodajni impuls pa se Audi odlučio za redizajn.
Očekivano promjene nisu velike, Q8 je sprijeda dobio novu masku, blago je promijenjen i odbojnik, a nova su i svjetla s drugačijim svjetlosnim potpisom i naprednijom tehnologijom. Straga je tu novi odbojnik, a također su promijenjena i svjetla. U seriji automobil dolazi s klasičnim LED svjetlima, a automobil se uz nadoplatu nudi i s Matrix LED i još boljim HD Matrix LED prednjim svjetlima. Ova posljednja su opremljena i laserskim svjetlima koje se aktiviraju na brzinama iznad 70 km/h i znatno povećavaju domet dugih svjetala. Osim toga HD Matrix LED svjetla nude i mogućnost mijenjanja izgleda svjetlosnog potpisa dnevnih svjetala putem Infotainment sustava, kada god to vozač poželi. Straga se uz nadoplatu nude digitalizirana OLED svjetla koja također nude četiri različita svjetlosna potpisa i nekim drugim funkcijama.
Automobil je redizajnom dobio i nove boje Sakhir Gold, Chilli Red i Ascari Blue. Tu je i pet novih naplataka veličine od 21 do 23 inča. U interijeru kupci sada mogu birati između devet različitih dekora. Sam dizajn unutrašnjosti nije mijenjan, no auto je dobio nove tehnologije. Tu su sada integrirani sustavi Spotify i Amazon music za slušanje glazbe i novi sustavi za pomoć u vožnji. Osnovna oprema je postala bogatija i u njoj su sada serijski aluminijski naplatci od 20", kamera za vožnju unatrag, sustav za pomoć pri parkiranju i automatska duga svjetla.
S redizajnom je ponuda privremeno smanjena na samo četiri motora koji su ostali isti kao i u prethodniku. Osnovni model je 45 TDI, koji ima V6 dizelski motor od tri litre s 231 KS i 500 Nm okretnog momenta. Ovaj auto do 100 km/h ubrzava za 7,1 sekundu do 100 km/h, a najveća brzina mu je 226 km/h. Snažniji 50 TDI ima V6 dizel s također tri litre i 286 KS uz 600 Nm okretnog momenta. Od nule do 100 km/h ubrzava za 6,1 sekundu i postiže najveću brzinu od 241 km/h. Od benzinaca je ostao model 55 TFSI sa šest cilindra i tri litre koji razvija 340 KS i 500 Nm. Ovaj model do 100 km/h treba 5,6 sekundi i postiže maksimalnih 250 km/h.
Vrh ponude je sportski SQ8 (slika iznad) s poznatim 4-litrenim V8 benzincem koji ima 507 KS i 770 Nm. Od 0 do 100 km/h ubrzava za 4,1 sekundu, a brzina mu je ograničena na 250 km/h. Sportska verzija standardno dolazi s 21" kotačima i gumama dimenzija 285/45. Koći ogromnim diskovima od 400 mm naprijed i 350 mm straga. Kao i kod svih izvedbi Q8, pogon je na sve kotače, a mjenjač 8-brzinski automatik.
Što se dogodilo s dva plug-in hibrida 55 TFSIe i 60 TFSIe s 381 i 462 KS Audi nije otkrio. Za sada ih nema u ponudi, a kako su njihovi električni dosezi samo oko 45 kilometara više nisu previše konkurentni, pa Audi možda radi na novoj generaciji plug-in hibridnih pogona koji bi mogli stići kasnije.
Redizajnirani Q8 i SQ8 moći će se naručiti od kraja ovog mjeseca, a cijene za hrvatsku još nisu otkrivene. U Njemačkoj će redizajnirani auto koštati od 86.700 eura za osnovni dizel do 119.500 eura za SQ8.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.