Audijevi inženjeri su promijenili mnogo toga, a najvažnija novost je, možda, povećanje snage
Mjesec dana nakon što je Audi redizajnirao svoj A3 sada je na red stigla i njegova (umjerenija) sportska verzija S3 u limuzinskoj i hatchback verziji. Audijevi inženjeri su promijenili mnogo toga, a najvažnija novost je, možda, povećanje snage.
Dvolitreni benzinac s četiri cilindra sada razvija 333 KS i 420 Nm maksimalnog okretnog momenta što je solidno povećanje od 23 KS i 20 Nm. Novi model može ubrzati do 100 km/h za 4,7 sekundi i postići ograničenu najveću brzinu od 250 km/h.
Audi ističe, da kada se novi S3 vozi ravnomjernom brzinom s niskim do srednjim ubrzanjem, turbopunjač ostaje na konstantnom broju okretaja kako bi poboljšao performanse, što bi trebalo značiti bolju elastičnost. Izmjene su također napravljene na S-tronic mjenjaču sa sedam stupnjeva prijenosa, čime su vremena mijenjanja stupnjeva prijenosa pod punim opterećenjem smanjena za polovicu. Novi model također ima isti razdjelnik okretnog momenta kao i RS 3, što omogućuje potpuno promjenjivu raspodjelu okretnog momenta između prednjih i stražnjih kotača.
Nisu samo promjene motora i prijenosa ono zbog čega je novi S3 učiniti bolji. Novi model ima šest načina vožnje, uključujući Dynamic Plus način rada koji prisiljava razdjelnik zakretnog momenta da pošalje što je više moguće zakretnog momenta na stražnju osovinu i na stražnji kotač na vanjskoj strani zavoja, dajući automobilu tendenciju preupravljanja, što znači da je s S3 sada vrlo lako i driftati. Odaziv na gas također je poboljšan u ovom načinu rada.
Ima još mnogo novosti. Ugrađeni su čvršći ležajevi, progresivno upravljanje je optimizirano, a S sportski ovjes dolazi standardno, smanjujući razmak od podloge za 15 mm (u usporedbi sa standardnim A3. Selektivna kontrola momenta kotača za kočenje kotača unutar zavoja također je optimizirana. Tu su i moćnije kočnice s prednjim diskovima od 357 mm i novim čeljustima s dva klipa.
Što se dizajna tiče, tu je nova Singleframe maska, prilagođena LED i LED Matrix prednja svjetla i dnevna svjetla čiji se potpis može mijenjati. U unutrašnjosti S3 dobiva novu ručicu mjenjača, ventilacijske otvore, sustav ambijentalnog osvjetljenja i pozadinsko osvijetljene presvlaka na prednjim vratima. S3 ima i crnu oblogu krova, papučice od nehrđajućeg čelika, aluminijske detalje, sportska sjedala i neke dijelove od karbonskih vlakana.
Novi Audi S3 doći će u prodajne salone diljem Europe ovog kvartala, a osnovna cijena za Njemačku će iznositi od 55.600 eura.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.