Novopredstavljeni BMW M SERIJE 5 ima XDrive, pogon na sve kotače, koji se može pretvoriti isključivo u pogon na stražnje kotače
Senzacionalna limuzina sa 600 KS nedavno je ugledala svjetlo dana, a javnost ju je prvi put mogla vidjeti na salonu automobila u Frankfurtu. BMW-ov odjel Motorsport pripremio je novu generaciju kultne sportske limuzine Serije 5, koja kao da se snagom i konvencionalnim benzinskim motorom V8, s obujmom 4,4 litre i s dva turba, ruga ekološkim autićima i "električnoj” budućnosti autoindustrije, o kojoj se sve češće i glasnije govori.
Monstruozni motor sa 750 Nm okretnoga momenta i automatskim mjenjačem s osam stupnjeva, lansira M5 do 100 km/h za 3,4 sekunde. Najveća je brzina elektronički ograničena na 250 km/h, a uz doplatu je moguće dobiti i “otvorenu” verziju koja može doseći i brojku veću od 300, točnije 305 km/h. Malo više od jedanaest sekundi treba mu da s mjesta postigne brzinu 200 km/h, koliko je većini auta potrebno do brzine 100 km/h.
Novi M5 ima i jedinstveni pogon xDrive koji nudi zanimljivu opciju. Naime, kada se posve isključi sustav elektroničke stabilnosti pogon se u cijelosti prebacuje isključivo na stražnju osovinu.
Tomu treba pridodati blokadu diferencijala, koja će imalo vještije vozače pretvoriti u kraljeve driftanja. Za “normalne” vožnje pogon je na sva četiri kotača, što ga čini stabilnim i sigurnim čak i u otežanim uvjetima na cesti, za kiše ili snijega.
Osim kao čistokrvni vozački stroj, zahvaljujući mogućnostima više različitih postavki rada motora, mjenjača i ovjesa, M5 može mijenjati ćud i postati udobna tiha limuzina. Naime, iz kabine se može podešavati čak i glasnoća ispušnoga sustava.
Udobnost i sigurnost zasigurno su najveće BMW-ove prednosti, M5 koji tijekom tjedna može služiti kao obiteljski auto, a vikendom kao ozbiljni trkač na pistama i “Track dayevima”. S cijenom većom od 100.000 eura, bez davanja, jasno je kako ga nećemo često viđati na cestama, barem ne na našim, no zasigurno će to biti prizor za pamćenje.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.