Početna Auto 51 pregleda

BMW M5: Doktor Jekyll i Mister Hyde na četiri kotača

1
Vidi galeriju 1/16
BMW M5: Doktor Jekyll i Mister Hyde na četiri kotača BMW M5: Doktor Jekyll i Mister Hyde na četiri kotača BMW M5: Doktor Jekyll i Mister Hyde na četiri kotača BMW M5: Doktor Jekyll i Mister Hyde na četiri kotača BMW M5: Doktor Jekyll i Mister Hyde na četiri kotača BMW M5: Doktor Jekyll i Mister Hyde na četiri kotača BMW M5: Doktor Jekyll i Mister Hyde na četiri kotača BMW M5: Doktor Jekyll i Mister Hyde na četiri kotača BMW M5: Doktor Jekyll i Mister Hyde na četiri kotača BMW M5: Doktor Jekyll i Mister Hyde na četiri kotača BMW M5: Doktor Jekyll i Mister Hyde na četiri kotača BMW M5: Doktor Jekyll i Mister Hyde na četiri kotača BMW M5: Doktor Jekyll i Mister Hyde na četiri kotača BMW M5: Doktor Jekyll i Mister Hyde na četiri kotača BMW M5: Doktor Jekyll i Mister Hyde na četiri kotača BMW M5: Doktor Jekyll i Mister Hyde na četiri kotača

Novopredstavljeni BMW M SERIJE 5 ima XDrive, pogon na sve kotače, koji se može pretvoriti isključivo u pogon na stražnje kotače

Senzacionalna limuzina sa 600 KS nedavno je ugledala svjetlo dana, a javnost ju je prvi put mogla vidjeti na salonu automobila u Frankfurtu. BMW-ov odjel Motorsport pripremio je novu generaciju kultne sportske limuzine Serije 5, koja kao da se snagom i konvencionalnim benzinskim motorom V8, s obujmom 4,4 litre i s dva turba, ruga ekološkim autićima i "električnoj” budućnosti autoindustrije, o kojoj se sve češće i glasnije govori.

1 | Author: BMW foto: BMW

Monstruozni motor sa 750 Nm okretnoga momenta i automatskim mjenjačem s osam stupnjeva, lansira M5 do 100 km/h za 3,4 sekunde. Najveća je brzina elektronički ograničena na 250 km/h, a uz doplatu je moguće dobiti i “otvorenu” verziju koja može doseći i brojku veću od 300, točnije  305 km/h. Malo više od jedanaest sekundi treba mu da s mjesta postigne brzinu 200 km/h, koliko je većini auta potrebno do brzine 100 km/h.

1 | Author: BMW foto: BMW

Novi M5 ima i jedinstveni pogon xDrive koji nudi zanimljivu opciju. Naime, kada se posve isključi sustav elektroničke stabilnosti pogon se u cijelosti prebacuje isključivo na stražnju osovinu.  
Tomu treba pridodati blokadu diferencijala, koja će imalo vještije vozače pretvoriti u kraljeve driftanja. Za “normalne” vožnje pogon je na sva četiri kotača, što ga čini stabilnim i sigurnim čak i u otežanim uvjetima na cesti, za kiše ili snijega.

1 | Author: BMW foto: BMW

Osim kao čistokrvni vozački stroj, zahvaljujući mogućnostima više različitih postavki rada motora, mjenjača i ovjesa, M5 može mijenjati ćud i postati udobna tiha limuzina. Naime, iz kabine se može podešavati čak i glasnoća ispušnoga sustava.

1 | Author: BMW foto: BMW

Udobnost i sigurnost zasigurno su najveće BMW-ove prednosti, M5 koji tijekom tjedna može služiti kao obiteljski auto, a vikendom kao ozbiljni trkač na pistama i “Track dayevima”. S cijenom većom od 100.000 eura, bez davanja, jasno je kako ga nećemo često viđati na cestama, barem ne na našim, no zasigurno će to biti prizor za pamćenje.

Više o novome BMW-u M5 pročitajte u aktualnom broju Auto starta koji je na svim kioscima! 

1 | Author: BMW foto: BMW

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.