Osim baterije većeg kapaciteta koja je lakša, velike promjene također su napravljene na električnim motorima e-trona GT i sve su verzije dobile mnogo više snage
Nakon skoro četiri godine na tržištu Audi je temeljito redizajnirao svoje najprestižnije električne modele r-tron GT i RS e-tron GT, a tom je prilikom stigla i nova perjanica ponude - Audi RS Performance. Najvažnije vijesti su mnogo više snage i baterija osjetno većeg kapaciteta.
Novi modeli su dobili bateriju kapaciteta 97 kWh, koja je 9 kilograma lakša od one u prethodniku koja je imala kapacitet od 84 kWh. Sustav regenerativnog kočenja također je poboljšan, i sada može isporučiti 400 kW umjesto dosadašnjih 290 kW. Sve to znači i osjetno povećanje dosega, s dosadašnjih 488 na 609 kilometara.
Najveća brzina punjenja na punjaču također je podignuta sa 270 kW na 320 kW, što znači da se baterija može napuniti od 10 do 80 posto u samo 18 minuta, dok 10-minutno punjenje može dodati 280 km dosega. Poboljšanja napravljena na bateriji također znače da može održavati snagu punjenja od preko 280 kW daleko dulje od starog modela. Baterija se također može hladiti ili grijati za brzo punjenje.
Velike promjene također su napravljene na električnim motorima e-trona GT i sve su verzije dobile mnogo više snage. Osnovni model, koji sada nosi oznaku S e-tron GT , ima dva motora koji zajedno proizvode 679 KS, što je ogroman skok u odnosu na dosadašnji model s 476 KS. Snažniji RS e-tron GT postao je, barem po konjima, "superautomobil" jer mu je snaga sa 600 povećana na čak 856 KS. No tu nije kraj vatrometu snage, jer sada se ponudi pridružila i RS e-tron GT Performance verzija koja ima nevjerojatnih 925 KS, što ovaj auto čini uvjerljivo najsnažnijim serijskim Audijem u povijesti.
Uz ovu dodatnu snagu dolazi i dodatna brzina. Novi osnovni S e-tron GT sprint do 100 km/h obavlja za samo 3,4 sekunde, odnosno 0.7 desetinki brže od odlazeće verzije. Novi RS e-tron GT isti sprint obavlja za 2,8 sekunde (prije 3,3 sekunde), dok RS e-tron GT Performance stotku postiže za 2,5 sekunde. Maksimalna brzina nije mijenjana i osnovni model i dalje juri 245 km/h, a RS verzije 250 km/h.
Audi je u redizajnirane modele također ugradio nove kočnice. Osnovni S e-tron GT standardno dolazi s čeličnim diskovima, a RS modeli standardno imaju diskove obložene volfram karbidom. Svi redizajnirani modeli mogu uz doplatu biti opremljeni karbonsko-keramičkim diskovima i prednjim čeljustima s 10 klipova.
Značajne nadogradnje su napravljene na standardnom zračnom ovjesu i opcijskom aktivnom ovjesu. Poboljšani ovjes omogućuje da se automobil drži "gotovo vodoravno tijekom dinamičkog kočenja, skretanja i ubrzavanja", a ima i podesivu visinu. Uz nadoplatu tu je i opcije za upravljanje svim kotačima.
Nekoliko malih promjena napravljeno je u kabini nove e-tron GT obitelji. Auti su dobili nova sjedala, drugačiji upravljač i opcijski panoramski stakleni krov koji se može zatamniti pritiskom na gumb. Audi virtualni kokpit (instrumenti) također je ažuriran, a tu je i nova kombinacija materijala, među kojima su sada i drveni umetci, Dinamica mikrovlakana.
Cijene za Hrvatsku još nisu objavljene no novi S e-tron GT počinju u njemačkoj košta od 126.000 eura, RS verzija ima cijenu od 147.500 eura, a za RS Performance se mora izdvojiti 160.500 eura.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.