Bugatti je najavio kako aktualni motor W16, s četirima turbinama i 1500 'konja', neće dobiti nasljednika te je to posljednji primjerak svoje vrste
Kao i ostali proizvođači, Bugatti će zbog normi WLTP morati napustiti W konfiguraciju motora, izjavio je šef tvrtke Stephan Winkelmann. On vjeruje kako je hibridizacija budućnost, ali samo ako se masa baterija znatno smanji pa se postigne dodatno smanjivanje štetnih ispušnih plinova iz hibridnih pogona.
Winkelmann je naglasio kako je njegov osobni pristup dizajniranju superautomobila odnos snage i mase. Točnije, više voli da njegovi modeli imaju jedan kilogram manje nego jednu konjsku snagu više. Naglasio je i kako je takav pristup pomalo zastario, jer se trenutačno odvija utrka među proizvođačima čiji će automobil imati više snage. Na kraju je Winkelmann dodao: 'Glede snage automobila, Bugatti nema pravoga konkurenta. Mi smo izvan konkurencije'.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.