Dvolitreni turbobenzinac razvija 225 konjskih snaga i 300 Nm okretnoga momenta pa 'megangoou' treba oko sedam sekundi do 100 km/h
Početkom godine pronašli smo vlasnika koji je u svoj automobil Ford Transit Connect ugradio 2,0-litreni turbobenzinac iz Focusa RS-a. S 212 KS i 310 Nm okretnoga momenta, taj 'sportaš' smatran je jednim od najbržih dostavnih vozila, ali sada je stigla i ozbiljna konkurencija – Renault Kangoo RS.
Vlasnik 'megangooa' koristio je dijelove triju različitih Renaulta da bi stvorio ovakav automobil. Otkupio je Kangoo od sestre te u njega ugradio motor iz prve generacije Meganea RS-a i mjenjačku kutiju iz Clija 172.
Motor je 2,0-litreni turbobenzinac koji razvija 225 konjskih snaga i 300 Nm okretnoga momenta pa Kangoou treba oko sedam sekundi do 100 km/h. Ugrađen su mu sportski ovjes, veće kočnice i aluminijski naplatci sa standardnoga Meganea iz druge generacije.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.