Starija generacija Transita do 'stotke' stiže za 7,3 sekunde, a novomu modelu treba oko 6,7 sekundi, a oba automobila performansama podsjećaju na svoje donore
Prije 15 godina Fordovi inženjeri su zamislili Transit Connect s pogonskim sklopom iz prve generacije Focusa RS-a pa je, nakon nekoliko mjeseci, to dostavno vozilo i napravljeno. Pokreće ga 2,0-litreni turbobenzinac koji razvija 212 konjskih snaga i 310 Nm okretnoga momenta, a snaga se prenosi na prednje kotače.
Opremljeno je i posebnim mjenjačem iz RS-a, sportskim ovjesom i velikim kočnicama. A sportski automobil ne bi bio sportski da nema posebnu unutrašnjost pa je Transit Connect opremljen i sigurnosnim kavezom, sjedalima Recaro i dvama rezervnim kotačima.
No to nije jedini primjerak, jer je Ford nedavno napravio i modernu verziju takvoga Transita Connecta. S obzirom na to da novi Focus RS ima pogon na sve kotače, Fordovi inženjeri su ipak odlučili koristiti verziju ST, ali, vjerujte - ona je jednako 'brutalna'. Tako novi Transit pokreće 2,0-litreni motor EcoBoost koji razvija 250 konjskih snaga i 360 Nm okretnoga momenta.
Novi Connect je izvana i u unutrašnjosti opremljen kao i prethodna generacija. Autor videouratka tvrdi da oba automobila performansama podsjećaju na svoje donore te da se jako dobro voze. Starija generacija Transita bi, prema Fordu, trebala stići do 'stotke' za samo 7,3 sekundi, a novomu modelu treba oko 6,7 sekundi.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.