Povijest nas uči da su ova dva automobila vodila veliku bitku na svjetskome prvenstvu u reliju, a evo kako danas stvari stoje...
Koliko su ovi automobili podjednaki, ali i koliko su kroza sportsku povijest bili rame uz rame, govori to što Mitsubishi broji četiri, a Subaru samo jedan manje naslov svjetskoga prvaka. Taj se dvoboj nastavio sve do danas. Naime, jedina bitna razlika između ovih dvaju automobila je njihov dizajn. Subaru ispod poklopca skriva 2,5-litreni turbomotor s 400 KS i 542 Nm.
Mitsubishi ima nešto manji 2-litreni turbomotor s malo većih 411 KS, ali i manjih 525 Nm okretnoga momenta. Glede ubrzanja, ono je gotovo identično, a do 'stotke' Impreza ubrzava 3,7, a Lancer 3,8 sekundi. Maksimalna brzina elektronski je limitirana u oba automobila na 250 km/h. Zaključak je da su i nakon natjecateljske povijesti, u kojoj je Mitsubishi ipak za jedno osvojeno prvenstvo bio bolji, ova dva automobila po voznim karakteristikama gotovo identična, a koji je odnio pobjedu u ovome testu procijenite sami.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
makan
renato
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.