Iz VW-a najavljuju da će novi GTI nastaviti s korištenjem dvolitrene turbo jedinice s četiri cilindra, ali pojačane električnim sustavom od 48 V i integriranim starter motorom koji će također biti ugrađen
Vjerojatno će sadržavati i tradicionalni turbo punjač koji se i trenutno koristi, ali standardnu turbinu će zamijeniti električni kompresor kako bi se izbacilo turbo zaglavljivanje i osiguralo lakše kontroliranje okretnog momenta.
Električni starter motor će se također duplirati kao pojačivač performansi motora s unutarnjim izgaranjem kad se ovaj kompakt vozi u određenom modu. Sve u svemu, konačna snaga koju će ovaj pogonski sklop moći razviti iznosi 261 KS.
Ispod karoserije nalazit će se redizajnirana MQB šasija koja je i na trenutnom modelu. Među najznačajnijim promjenama je povećana upotreba laganih materijala, koji su pomogli da automobil bude lakši za 50 kilograma. Europska prodaja hibridnog GTI modela počinje 2020. godine.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
VitoBH
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.