. Potpuno novi Renault Trafic, Estafette i Goelette na tržištu će se naći 2026. godine
Renault je predstavio čak tri nova gospodarska vozila. Potpuno novi Renault Trafic, Estafette i Goelette na tržištu će se naći već 2026. godine.
U rujnu 2024. Renault je predstavio koncept Estafette na sajmu IAA Transportation u Hannoveru. Taj konceptni automobil futurističkog izgleda smatran je izravnom najavom novog gospodarskog vozila koje će na tržište izaći 2026. godine. Iako je Concept Estafette dijelio svoje ime s dalekim pretkom Trafica, sada predstavljeni Renault Estafette nije nasljednik Trafica koji je dobio vlastitog nasljednika. On se pozove Trafic i s Goeletteom, koji je prikladan za preinake, čini novi kombi trojac Renaulta.
Novi Renault Trafic službeno se zove Trafic E-Tech Electric i to može značiti samo jedno: ima potpuno električni pogon. Trenutačna generacija Trafica, koja postoji od 2014., dostupna je samo s dizelskim motorima. Renault još nije objavio detaljne tehničke specifikacije novog Trafic E-Tech Electrica. No otkrio je da je Trafic niži od 1,9 metara i da je krug okretanja usporediv s onim Renault Clija. Novi kombi ima ploču na prednjoj strani na kojoj se nalazi logo marke, dnevna LED svjetla i horizontalne LED trake. Glavna prednja svjetla postavljena su niže sprijeda. Na stražnjoj strani prikazanog modela nalazimo okomito orijentirana stražnja svjetla.
Iako je predstavljeni model električni, sasvim je izvjesno da će Renault novi Trafic dobiti i dizelske pogonske strojeve, jer bez njih ni jedan proizvođač u ovoj klasi ne može računati na dobru prodaju.
Ime modela Goelette dolazi iz povijesti Renaulta i uvedeno je u drugoj polovici 1950-ih. Novi Goelette je na neki način varijanta novog Trafica koja je prikladna za različite vrste preinaka. Dolazi kao šasija s kabinom, s velikim zatvorenim sandukom za utovar i kao kiper. Do B stupa, automobil je identičan Traficu. Goelette također ima dodatak 'E-Tech Electric' iza svog imena i stoga ima električni pogon.
Novi Renault Estafette E-Tech Electric serijska je verzija koncepta Estafette iz prošle godine. Kombi je dugačak je 5,27 metara, širok 1,92 metra i može biti visok do 2,6 metara. Osobe do 1,9 metara visine mogu hodati od dijela kabine do prostora za utovar bez saginjanja. Poput novog Trafica i Goelettea, Estafette ima prednji dio na kojem vjetrobran i bočni prozori vizualno čine jednu cjelinu. Renault predviđa budućnost za Estafette uglavnom u urbanim sredinama te se čini da ovo nije nasljednik Mastera, već samostalni model.
Renaultov novi trio gospodarskih vozila razvio je Flexis, tvrtka koju su osnovali grupa Renault, Volvo grupa i francuski logističar - CMA CGM grupa. Platforma koju je razvio Flexis i koja se nalazi u okviru novih gospodarskih vozila osnova je električnih vozila u kojoj softver igra glavnu ulogu. Svi novi modeli će od 2026. silaziti s proizvodne trake u Sandouvilleu u Francuskoj, gdje se trenutačno proizvodi još aktualni Trafic.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.