U pitanju je vrlo rijedak, prelijep i i po performansama još uvijek konkurentan automobil...
Naravno, cijena od oko 400.000 dolara nije zanemariva, ali u usporedbi s konkurentima, kao što su Ferrari F40, Porsche 959, Bugatti EB110, pa čak i Ferrari F50, ovaj automobil je i jeftin, s više nego duplo manjom cijenom.
Automobil nije bio ono što je Jaguar obećavao prije lansiranja, jer je dobio turbo V6 umjesto V12 motora, kao i pogon na zadnje kotače umjesto na prednje. U svakom slučaju, V6 ga je učinio najbržim automobilom na svijetu, prije nego što je McLaren F1 oborio rekord 1998. godine. kao i najbržim automobilom na Nürburgringu od 1992. do 2000. godine s vremenom od 7:46,36.
Danas se većina primjeraka XJ220 održava u Don Law Racingu, tvrtki koja se dočepala skoro svega što ima veze s ovim modelom, od CAD alata pa do mehanizama za proizvodnju dijelova.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.