Za razliku od srodnog budućeg Passata koji će biti dostupan samo kao karavan, Superb će se također nuditi i u klasičnoj limuzinskoj izvedbi s petera vrata
Škoda je objavila mnoge službene detalje o novoj generaciji Superba, svojeg najnaprednijeg automobila koji će uskoro dobiti možda svoju posljednju generaciju. Četvrta generacija Superba bit će predstavljena u studenom, a informacije su objavljene uz fotografije vanjskog dijela blago kamufliranih prototipova karavanske verzije.
Novi Superb će se, očekivano, nuditi u kombinaciji uz dizelski, benzinski, blagi hibridni i plug-in hibridni pogon. Za razliku od srodnog budućeg Passata koji će biti dostupan samo kao karavan, Superb će se također nuditi i u klasičnoj limuzinskoj izvedbi s petera vrata. Obje varijante karoserije su dulje, više i nešto uže u usporedbi sa svojim prethodnicima, a zadržavaju isti međuosovinski razmak od 284 cm. Ono što je prilično neobično je činjenica da je limuzina s 491 cm duža od karavana koji ima 1 cm manje.
Iako je cijela karoserija još uvijek "umotana" u kamuflažnu foliju, čini se da će dizajn slijediti smjer koji su postavili prethodni model i aktualna Octavia bez previše eksperimentiranja. Među istaknutim vanjskim detaljima su nova LED matrix prednja svjetla s kristalnim elementima u boji. Variante Sportline i Laurin & Klement vjerojatno će imati drugačije detalje zbog kojih će izgledati više sportski (Sportline), odnosno više elegantno (L & K).
Kao što je to uobičajeno kod novih modela nova Škoda Superb ponudit će više prostora za vozača i putnike. Prtljažnik će imati kapacitet od ogromnih 645 litara kod limuzine, te još raskošnijih 690 litara u karavanu. Praktičnost je dodatno poboljšana s do 28, za Škodu tipičnih, Simply Clever značajki, uključujući električno pokretani pokrov prtljažnika, držač tableta u središnjem naslonu za ruke na stražnjim sjedalima, integrirani lijevak u čepu spremnika tekućine za pranje vjetrobranskog stakla...
U unutrašnjosti auto će dobiti veći 12,9-inčni zaslon infotainmenta u kombinaciji s digitalnom instrumentnom pločom i head-up zaslonom. Dizajneri Škode odlučili su se za kombinaciju dodirnih kontrola i klasičnih tipki. Nadalje, pomicanje ručice mjenjača na stup upravljača omogućilo im je stvaranje čišćeg izgleda središnje konzole.
Novi Superb temelji se na poboljšanoj verziji MQB arhitekture svog prethodnika. U ponudi će biti šest pogonskih opcija. Sve varijante bit će dostupne isključivo s DSG automatskim mjenjačem koji snagu šalje na prednje kotače ili na sve kotače za za snažnije modele.
Osnovu će predstavljati poznati 1,5-litreni blagi benzinski hibrid sa 150 KS. Iznad njega će, što se tiče benzinaca biti smješteni dvolitreni strojevi s 204 i 265 KS, prvi s prednjim, a drugi s pogonom na sve kotače. Osnovni dizel ima obujam od dvije litre i također 150 KS, dok snažniji TDI razvija 193 KS i ima pogon an sve kotače. Novorazvijena plug-in hibridna verzija koristi 1,5-litreni TSI i ima 204 KS te pogon na prednje kotače. Baterija mu ima čak 25,7 kWh (u odnosu na 12,7 kWh kod prethodnika) te nudi više od 100 km električnog dosega i brzo DC punjenje snage 50 kW.
Škoda je tako skoro četiri mjeseca prije premijere otkrila sve najvažnije informacije osim cijene, a moguće je da za konačno predstavljanje čuvaju još koji as u rukavu.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.