Mercedes-Benz je prodao više od četiri milijuna svojih kompaktnih modela - stopa osvajanja kupaca kompaktnih automobila u Njemačkoj i zapadnoj Europi je oko 50 posto
Priča o uspjehu od Mercedes-Benz kompaktnih automobila započela je 1997. godine s predstavljanjem A-klase. Od tada, više od četiri milijuna kupaca odlučili su se za A-klasu, B-klasu, CLA i GLA. CLA Shooting Brake, najmlađi član obitelji kompaktnih automobila Mercedes-Benz, predstavljen je u Njemačkoj tijekom vikenda. Stvorio je popriličnu gužvu sa 110.000 posjeta partnerima u Njemačkoj i 1.700 testnih vožnji. "CLA Shooting Brake je savršen dodatak našoj obitelji kompaktnih automobila i zaintrigirati će mnoge kupce svojim jedinstvenim dizajnom – kako privatne tako i flotne kupce", kaže Ola Källenius, član Upravnog odbora Daimler AG, odgovoran za marketing i prodaju Mercedes-Benz automobila. "Odgovor na naše kompaktne automobile je izvrstan. Prošle godine, globalna prodaja naših malih automobila porasla je za 25% i to na rekordnu razinu od više od 463.000 jedinica", dodaje Källenius.
A-klasa, B-klasa, CLA i GLA su posebno popularni na domaćem, njemačkom tržištu. Više od jednog na svakih pet kompaktnih modela prodano je prošle godine kupcima u Njemačkoj. U 2014. godini, prodaja u ovom segmentu porasla je za više od 36% u Kini i preko 55% u Velikoj Britaniji. Prodaja jedinica u SAD-u više je nego dvostruka. Gotovo svaki drugi njemački vozač Mercedes-Benz kompaktnog modela prije je bio vlasnik vozila druge marke. Nova generacija A-klase predstavljena je u rujnu 2012. Zbog globalnog uspjeha, A-klasa se ne proizvodi samo u Rastatt-u, već od kolovoza 2013. Godine, od strane finskog specijalista tvrtke Valmet Automotive. Prošle godine je popularnost A-klase porasla za više od 46% u Velikoj Britaniji, pa čak i za više od 51% u Kini. Međutim, većina A-klasa se i dalje isporučuje kupcima u Njemačkoj. Nova B-klasa, uključujući i B-klasu s električnim pogonom, na tržištu je od 2014. Godine. U istraživanju zadiovoljstva kupaca tvrtke JD Power B-klasa je došla na vrh svog segmenta u 2014. godini s rezultatom od 82,4%.
CLA, koji je predstavljen 2013. godine, bio je prvi kompaktni automobil koji je Mercedes-Benz ponudio u SAD-u. Za mnoge Amerikance, CLA je ulazak u svijet Mercedes-Benz-a. Gotovo svaki treći CLA proizveden u mađarskom Kecskemétu isporučuje se kupcima u SAD-u, najvećem tržištu za Coupé. Većina svih GLA prodana je 2'014. godine kupcima u Njemačkoj i SAD-u. GLA - uz CLA i B-klasu - proglašen je šampionom zadržavanja vrijednosti u svojoj klasi od strane "Focus on-line" i instituta za istraživanje tržišta "Bahr & Fess Forecasts" u 2014. godini. Mercedes-Benz brand je doživio primjetno pomlađivanje nakon uvođenja novih kompaktnih modela. Prosječna dob europskih vozača nove generacije A-klase je danas više od deset godina manja nego dob vozača prethodnog modela. U Kini je prosječna dob 34 godine. CLA apelira prvenstveno na mlade grupe kupaca bez djece, dok je B-klasa popularna uglavnom među mladim obiteljima.
Zahtjevi kupaca na Mercedes-Benz kompaktne modele su raznovrsni: Dok su se vlasnici CLA A-klase usredotočili uglavnom na zadovoljstvo vožnje, sportski duh i tehnološki napredak; kupci B-klase pridaju posebnu važnost funkcionalnosti, udobnosti i prostranosti. Zajedničko svima njima je jaka želja za progresivnim i izražajnim dizajnom. Glede interijera, Active Parking Assist i paket Svjetla i Vidljivosti posebno su popularni. Mnogi vozači su se također odlučili za panoramski krov, grijanje sjedala i Bi-Xenon prednja svjetla. S obzirom na motore, globalne želje kupaca su različite: Dok su 180 motori (benzinski i dizelski) posebno popularni među kupcima A i B-klase, većina kupaca modela CLA odlučili su se za CLA 250 i CLA 250 4MATIC. Mnogi su GLA kupci odabrali GLA 250 4MATIC.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.