Ima 453 "konja", do stotke ubrzava 3,9 sekundi i juri 280 km/h...
Nakon M4 Coupea, BMW je primijenio tretman CS na praktičniji M3. Njega pokreće šestcilindrični 3,0-litreni biturbo motor s 453 KS. Okretni moment je sa standardnih 550 Nm povećan na 600 Nm, a zahvaljujući poklopcu motora i krovu, načinjenim iz karbona, masa automobila je smanjena čak 62 kg, pa sad iznosi 1585 kilograma.

Ubrzanje do "stotke" traje 3,9 sekundi, a najveća brzina elektronički je ograničena na 280 km/h.

BMW M3 CS u standardnome paketu opreme ima automatski sedamstupanjski mjenjač s dvije spojke, prilagodljiv ovjes, dinamičku kontrolu stabilnosti i aktivni M diferencijal. Tu su i aluminijski naplaci s gumama Michelin Pilot Sport Cup 2. Bit će proizvedeno samo 1200 takvih auta, po cijeni oko 130 tisuća eura.

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.