Osvojiti prestižnu titulu pick-upa godina kada protiv sebe imate VW Amaroka ili Mitsubishijeva L200 zaista nije lako...
Najbogatije opremljena verzija - 4x4 Double Cab s automatskim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa, koju smo testirali, perjanica je ponude najboljeg europskog pick-upa. Najduža je to Navarina kabina, s četvero vrata, u koju se može luksuzno smjestiti pet odraslih osoba, a tu je i tovarni prostor straga dug 1578 i širok 1560 milimetara. Usprkos golemim dimenzijama (5330x2085x1840), nova Navara vozi se kao SUV.
Zahvaljujući novom sofisticiranijem ovjesu (osobito straga), sa spiralnim oprugama i vilicama s pet prihvatnih točaka umjesto lisnatih opruga i krute osovine, 'ljuljanje' po kojem su poznati auti tog tipa sada je minimalno. Tako je ovo postao sasvim 'pristojan' obiteljski automobil u kojem možete prevesti gotovo sve što poželite, jer nosivost je veća od 1,1 tone. Vožnja u novome pick-upu je više nego bezbrižna. Testirani model ima dizelski 2,3 motor s dva turbopunjača i sa 190 KS te 450 Nm okretnog momenta. S toliko snage ni zamalo dvije tone mase nisu problem.
Pridodamo li nabrajanju 4x4 pogon te tehnička pomagala Hill Start assist za lakše kretanje na usponu, Electronic Limited Slip Differential (eL-SD), Rear Differential lock te Hill Descent Control za lakše spuštanje niz 'oštre' nizbrdice, shvatit ćemo kako se ovim vozilom možemo uputiti bilo kamo pa bila to i Afrika. Šasija je od tla udaljena 223 milimetra tako da ni za prelaska preko visokih brazda ili kanala u polju nećete zapinjati podnicom.
U unutrašnjosti je pravi luksuz. Kožna, strujom pokretana vozila više su nego kvalitetna, a uokolo je sve izrađeno iz odličnih mekih materijala. Novi infotainment s velikim, 7-inčnim LCD zaslonom i Nissan Connect sustavom omogućava povezivanje sa svakim smartphoneom. Odlična satelitska navigacija i solidan audiosustav popravljaju ukupni dojam. Mjesta sprijeda ima napretek, na stražnjim sjedalima dovoljno za tri odrasle osobe.
Luksuzu u vožnji doprinosi i odličan automatski mjenjač sa sedam stupnjeva prijenosa, koji preporučujemo. Moćna na cesti, divlja i nezaustavljiva izvan nje, Navara zaista zaslužuje titulu najbolje.
Cijena? Osnovna inačica s ručnim mjenjačem stoji 266.000 kuna, a za testiranu s najjačim motorom i mnogo opreme treba platiti 401.538 kuna.
TEHNIČKI PODACI
Motor: 4 cilindra, biturbodizelski
Obujam: 2298 cm3
Snaga: 140 kW/190 KS pri 3750 o/min
Moment: 450 Nm pri 1500-2500 o/min
Mjenjač: automatski, 7 stupnjeva
Najveća brzina: 180 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h: 10,8 s
Potrošnja: 8,7/6,0/7,0 l/100 km
Emisija CO2: 183 g/km
Dimenzije (d/š/v): 5530/1850/1840 mm
Prtljažnik: 1503/1490/474 mm
Masa: 1950 kg
Jamstvo: 5 godina
Cijena osnovnog modela: 266.000 kuna
Cijena testiranog modela: 401.538 kuna
Dobro: Terenske sposobnosti, udobnost, motor, mjenjač
Loše: Prevelika cijena zbog trošarine, skupa dodatna oprema
Ocjena: 9
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.