Iako na prvu izgleda kao neravnopravna borba, na kraju se ispostavilo da i nije baš tako...
Dvoboj najbržih Competition modela BMW-a M3 i M5 na prvu se ne čini kao nešto što bi trebalo privući znatiželjne poglede, ali za to se pobrinula tuning tvrtka koja je u slabiji M3 'ugradila' dodatnih 90 KS. Prisjetimo se, M5 Competition pokreće agregat sa 625 KS, a snaga se na sve kotače prenosi putem automatskog mjenjača. S druge strane je M3 koji u standardnoj verziji raspolaže s 450 KS i snaga se na stražnje kotače prenosi putem automatskog mjenjača.
U startu s mjesta pobijedio je, zbog pogona na sve kotače, model M5, a isto se očekivalo i u takozvanome kotrljajućem startu, no nije sve onakvim kakvim se na prvu čini. Već pri samom stiskanju papučice gasa do poda, M3 se počeo odvajati i na kraju je ciljem prošao as znatnom prednošću. Zašto je tako? Pogon na sve kotače smanjuje mogućnost proklizavanja pri startu, a iako je M5 snažniji, masa 'odrađuje svoj posa'o pa je također M3 bio bolji i testu kočenja.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
makan
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.