Početna Auto 7087 pregleda

Česi znaju najbolje: Superiorna prostranost u novom Superbu

Najbolji u klasi: Superiorna prostranost u redizajniranom Superbu
Vidi galeriju 1/18
Najbolji u klasi: Superiorna prostranost u redizajniranom Superbu Najbolji u klasi: Superiorna prostranost u redizajniranom Superbu Najbolji u klasi: Superiorna prostranost u redizajniranom Superbu Najbolji u klasi: Superiorna prostranost u redizajniranom Superbu Najbolji u klasi: Superiorna prostranost u redizajniranom Superbu Najbolji u klasi: Superiorna prostranost u redizajniranom Superbu Najbolji u klasi: Superiorna prostranost u redizajniranom Superbu Najbolji u klasi: Superiorna prostranost u redizajniranom Superbu Najbolji u klasi: Superiorna prostranost u redizajniranom Superbu Najbolji u klasi: Superiorna prostranost u redizajniranom Superbu Najbolji u klasi: Superiorna prostranost u redizajniranom Superbu Najbolji u klasi: Superiorna prostranost u redizajniranom Superbu Najbolji u klasi: Superiorna prostranost u redizajniranom Superbu Najbolji u klasi: Superiorna prostranost u redizajniranom Superbu Najbolji u klasi: Superiorna prostranost u redizajniranom Superbu Najbolji u klasi: Superiorna prostranost u redizajniranom Superbu Najbolji u klasi: Superiorna prostranost u redizajniranom Superbu Najbolji u klasi: Superiorna prostranost u redizajniranom Superbu

Škoda nastavlja s temeljitom obnovom kompletne ponude modela. Sada je na red došla obnovljena Škoda Superb koju smo upoznali i isprobali na svjetskoj prezentaciji u Austriji.

Superb je trenutno jedan od najpopularnijih automobila iz srednje klase. Dosad je prodano 1,28 milijuna primjeraka, a aktualna generacija je uvjerljivo najuspješnija od svih dosadašnjih. Unatoč trendu da se u ovoj klasi prodaje sve manje automobila, prodaja Superba i dalje raste.

Najbolji u klasi: Superiorna prostranost u redizajniranom Superbu | Author: Škoda foto: Škoda

Na redizajniranoj Škodi Superb nema velikih dizajnerskih promjena. Oblik ove limuzine i karavana vrlo je atraktivan i prihvaćen od kupaca pa radikalnije promjene nisu dolazile u obzir. Sprijeda je Superb dobio blago promijenjenu masku, nova manja i elegantnija svjetla te novi odbojnik.

Najbolji u klasi: Superiorna prostranost u redizajniranom Superbu | Author: Škoda foto: Škoda

Straga su također promijenjena svjetla, no ono najviše 'pada u oči' velik natpis Škoda na mjestu gdje je nekada stajao logo tvrtke. Ova novost već je viđena na Scali i kroz vrijeme takav natpis dobit će većina modela Škodinih automobila. I promjene u unutrašnjosti su minimalne. Svi modeli, čak i osnovna verzija odsad se pale tipkom, ne više ključem, tu su neki novi materijali, presvlake i ukrasi.

Najbolji u klasi: Superiorna prostranost u redizajniranom Superbu | Author: Škoda foto: Škoda

Najveća novost kod Scouta je nova karoserijska izvedba. Pored limuzine i karavana, ponudu je obogatio model Scout. Riječ je o inačici Ccrossover, karavanu koji je dodatno udaljen od tla i uljepšan dodacima koji štite karoseriju i podsjećaju na detalje sa SUV-ova. Scout će se nuditi samo u kombinaciji s pogonom na sve kotače i najsnažnijim motorima, dizelašem sa 190 i benzincem koji ima 272 KS. Scout je zamišljen kao model s vrha ponude Superba i stoga je vrlo luksuzno opremljen.

Najbolji u klasi: Superiorna prostranost u redizajniranom Superbu | Author: Škoda foto: Škoda

Sve izvedbe Superba su redizajnom dobile i Matrix LED svjetla. Ova napredna svjetla automatski se prilagođavaju prometu i ne zasljepljuju druge sudionike, a ostatak okoline osvjetljavaju maksimalno. Svjetla LED Matrix moći će se dobiti nadoplatom.

Najbolji u klasi: Superiorna prostranost u redizajniranom Superbu | Author: Škoda foto: Škoda

Ponuda motora je potpuno 'ispremiješana'. Osnovni benzinski motor više nije 1.4 TSI već njegovo mjesto zauzima 1.5 TSI sa 150 KS. Umjesto 1,8-litrenoga benzinca tu je sada 2.0 TSI sa 190 KS. Vrh ponude predstavlja dvolitreni benzinac koji ima čak 272 KS. S ovim motorom Superb do 100 km/h ubrza za 5,6 sekundi i postiže maksimalnih 250 km/h.

Najbolji u klasi: Superiorna prostranost u redizajniranom Superbu | Author: Škoda foto: Škoda

Osnovni dizelski motor je i dalje 1.6 TDI sa 120 KS, a iznad njega 'smjestio se' novi 2.0 TDI Evo koji ima 150 KS. U odnosu na motor koji zamjenjuje, novi Evo je štedljiviji, ispušta manje štetnih plinova i radi mirnije. Očekuje se da će ovaj motor biti najtraženiji kod kupaca Superba. Vrh ponude dizelskih motora je 2.0 TDI sa 190 KS.

Najbolji u klasi: Superiorna prostranost u redizajniranom Superbu | Author: Škoda foto: Škoda

Samo osnovni benzinski motor i TDI sa 150 KS ponuđeni su u kombinaciji s ručnim mjenjačem. Kod svih ostalih automatski DSG mjenjač sa sedam brzina serijska je oprema. Nudi se i pogon na sve kotače, no isključivo s najsnažnijim dizelskim i benzinskim motorima.

Najbolji u klasi: Superiorna prostranost u redizajniranom Superbu | Author: Škoda foto: Škoda

Superb je dobio i nekoliko novih naprednih sustava za pomoć u vožnji, a među njima se najviše ističe adaptivni tempomat, koji brzinu ne prilagođava samo drugim sudionicima u prometu već i znakovima ograničenja brzine.

Najbolji u klasi: Superiorna prostranost u redizajniranom Superbu | Author: Škoda foto: Škoda

Usprkos svim promjenama, glavne vrijednosti Superba su očuvane. Ponuda prostora je jednostavno raskošna, na razini najvećih luksuznih limuzina i nijedan drugi konkurent ne nudi toliko prostora za uloženi novac. Superb je i dalje vrlo udoban u vožnji, ugodan na dužim putovanjima i vozaču uvijek ulijeva veliku dozu povjerenja.

Najbolji u klasi: Superiorna prostranost u redizajniranom Superbu | Author: Škoda foto: Škoda

Redizajnirani Superb na naše tržište dolazi tijekom rujna, a cijene se zasad ne znaju.

Najbolji u klasi: Superiorna prostranost u redizajniranom Superbu | Author: Škoda foto: Škoda

 

Pogledajte kako smo se Dacijom Duster popeli na 1178 metara:

Auto start YouTube kanal | Author: Auto start foto: Auto start

  • Ivan

    Koliki je prtljažni prostor? Dimenzije auta, nosivost, udaljenost od tla? Pa vi niste ni vidjeli auto a kamoli vozili! 

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.