Škoda nastavlja s temeljitom obnovom kompletne ponude modela. Sada je na red došla obnovljena Škoda Superb koju smo upoznali i isprobali na svjetskoj prezentaciji u Austriji.
Superb je trenutno jedan od najpopularnijih automobila iz srednje klase. Dosad je prodano 1,28 milijuna primjeraka, a aktualna generacija je uvjerljivo najuspješnija od svih dosadašnjih. Unatoč trendu da se u ovoj klasi prodaje sve manje automobila, prodaja Superba i dalje raste.
Na redizajniranoj Škodi Superb nema velikih dizajnerskih promjena. Oblik ove limuzine i karavana vrlo je atraktivan i prihvaćen od kupaca pa radikalnije promjene nisu dolazile u obzir. Sprijeda je Superb dobio blago promijenjenu masku, nova manja i elegantnija svjetla te novi odbojnik.
Straga su također promijenjena svjetla, no ono najviše 'pada u oči' velik natpis Škoda na mjestu gdje je nekada stajao logo tvrtke. Ova novost već je viđena na Scali i kroz vrijeme takav natpis dobit će većina modela Škodinih automobila. I promjene u unutrašnjosti su minimalne. Svi modeli, čak i osnovna verzija odsad se pale tipkom, ne više ključem, tu su neki novi materijali, presvlake i ukrasi.
Najveća novost kod Scouta je nova karoserijska izvedba. Pored limuzine i karavana, ponudu je obogatio model Scout. Riječ je o inačici Ccrossover, karavanu koji je dodatno udaljen od tla i uljepšan dodacima koji štite karoseriju i podsjećaju na detalje sa SUV-ova. Scout će se nuditi samo u kombinaciji s pogonom na sve kotače i najsnažnijim motorima, dizelašem sa 190 i benzincem koji ima 272 KS. Scout je zamišljen kao model s vrha ponude Superba i stoga je vrlo luksuzno opremljen.
Sve izvedbe Superba su redizajnom dobile i Matrix LED svjetla. Ova napredna svjetla automatski se prilagođavaju prometu i ne zasljepljuju druge sudionike, a ostatak okoline osvjetljavaju maksimalno. Svjetla LED Matrix moći će se dobiti nadoplatom.
Ponuda motora je potpuno 'ispremiješana'. Osnovni benzinski motor više nije 1.4 TSI već njegovo mjesto zauzima 1.5 TSI sa 150 KS. Umjesto 1,8-litrenoga benzinca tu je sada 2.0 TSI sa 190 KS. Vrh ponude predstavlja dvolitreni benzinac koji ima čak 272 KS. S ovim motorom Superb do 100 km/h ubrza za 5,6 sekundi i postiže maksimalnih 250 km/h.
Osnovni dizelski motor je i dalje 1.6 TDI sa 120 KS, a iznad njega 'smjestio se' novi 2.0 TDI Evo koji ima 150 KS. U odnosu na motor koji zamjenjuje, novi Evo je štedljiviji, ispušta manje štetnih plinova i radi mirnije. Očekuje se da će ovaj motor biti najtraženiji kod kupaca Superba. Vrh ponude dizelskih motora je 2.0 TDI sa 190 KS.
Samo osnovni benzinski motor i TDI sa 150 KS ponuđeni su u kombinaciji s ručnim mjenjačem. Kod svih ostalih automatski DSG mjenjač sa sedam brzina serijska je oprema. Nudi se i pogon na sve kotače, no isključivo s najsnažnijim dizelskim i benzinskim motorima.
Superb je dobio i nekoliko novih naprednih sustava za pomoć u vožnji, a među njima se najviše ističe adaptivni tempomat, koji brzinu ne prilagođava samo drugim sudionicima u prometu već i znakovima ograničenja brzine.
Usprkos svim promjenama, glavne vrijednosti Superba su očuvane. Ponuda prostora je jednostavno raskošna, na razini najvećih luksuznih limuzina i nijedan drugi konkurent ne nudi toliko prostora za uloženi novac. Superb je i dalje vrlo udoban u vožnji, ugodan na dužim putovanjima i vozaču uvijek ulijeva veliku dozu povjerenja.
Redizajnirani Superb na naše tržište dolazi tijekom rujna, a cijene se zasad ne znaju.
Pogledajte kako smo se Dacijom Duster popeli na 1178 metara:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
maxist
Ivan
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.