Osim novog motora Extreme je dobio i novi mjenjač koji omogučava "bolje ubrzanje i regenraciju energije"
Najjeftiniji i jedan od najpopularnijih električnih automobila na tržištu dobio je novu, mnogo snažniju verziju. Dacia je na sajmu automobila u Bruxellesupredstavila novu verziju svojeg Springa nazvanu Extreme. Iako ima samo 65 KS, Spring Extreme mnogo je snažniji od klasičnog Springa koji razvija skromnih 44 KS.
Osim novog motora Extreme je dobio i novi mjenjač koji omogučava "bolje ubrzanje i regenraciju energije". Ova poboljašanja će kupce koji razmišljaju o nabavi Springa sigurno razveseliti jer standardni Spring je jedan od najslabijih i najsporijih automobila
Električna dacia zadržava istu litij-ionsku bateriju od 26,8 kWh što je dovoljno za WLTP domet od 220 km u mješovitom ciklusu i 305 km u gradskoj vožnji ciklusu. U usporedbi sa slabijom verzijom to je km manje u mješovitim uvjetima, ali 10 km više u gradu.
Tu su i neke vizaulne promjene. Uz Spring Extreme dolazi nova nijansa "Slate Blue" boje karoserije, u kombinaciji s bakreno smeđim detaljima na krovnim nosačima, retrovizorima, kotačima , natpisima Dacia na vratima prtljažnika i ukrasima na odbojnku. Tu je i drugačiji dizajn plastićnih zaštitnih dijelova na vratima automobila. Spring dolazi s redizajniranom maskom i novim DC logom, kao i svi nrugi novi modeli Dacie.
Unutar kabine, Dacijini dizajneri dodali su bakreno smeđe akcente na središnjoj konzoli, ventilacijskim otvorima i vratima, uz bakreno smeđe šavove na presvlakama sjedala. Serijska oprema uključuje 7-inčni infotainment zaslon osjetljiv na dodir s navigacijom, kameru za vožnju unatrag i električno podesive retrovizore. Cijena za hrvatsko tržište se još ne zna, a osnovni model s 44 KS trenutno u Hrvatskoj košta 23.481 euro.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.