Ovaj redizajn lako će vas prevariti. Volkswagen je izvana izmjenio toliko toga da će mnogi pomisliti da se radi o potpuno novoj generaciji njihove perjanice
Treća generacija najvećeg Volkswagenovog (europskog) automobila na tržištu je već pet godina pa je stiglo vrijeme za ozbiljni redizajn. Volkswagen se itekako potrudio oko njega dajući automobilu potpuno nov izgled i mnogo nove tehnologije.
Prednji dio automobila zadržao je prepoznatljiv oblik, no sve je na njemu novo dajući automobilu osjetno agresivniji i sportskiji izgled. Volkswagen posebno ističe nova HD LED Matrix svjetla koja se sastoje od više od 38.000 interaktivnih LED dioda za savršeno osvjetljenje ispred automobila bez smetanja ostalom prometu. Ova svjetla su serijska u svim izvedbama Touarega ovim u osnovnom modelu. Da bi izgledao što upečatljivije noću Touareg, poput drugih novih Volkswagena ima i poprečnu LED traku sprijeda koja se proteže duž čitave maske.
I stražnji dio je temeljito redizajniran te izgleda potpuno drugačije. Stražnja svjetla su spojena u jednu cjelinu, a velike razlike su i na odbojniku. Osim toga Touareg donosi i niz manjih promjena vanjskog izgleda poput novih boja i novih naplataka promjera do 19 do 22 inča.
Zanimljiva novost za one koji koriste krovnu kutiju je novi krovni senzor opterećenja koji je umrežen s elektronikom šasije. Ako je ugrađena krovna kutija, senzor to prepoznaje i prosljeđuje te informacije sustavima pomoći kao što je ESP, koji interveniraju ranije kako bi povećali stabilnost vožnje. Bez tereta na krovu, s druge strane, ovaj sustav omogućava oštriji stil vožnje nego prije što znači i više zabave u vožnji.
Volkswagen je također poboljšao unutrašnjost: "Innovision Cockpit" koristi najnoviji hardver i softver, ali dizajnerske razlike su minimalne. S izuzetkom upravljača nema nekih većih promjena.
Novi Touareg dostupan je s pet varijanti pogona. Riječ je o 3,0-litrenim V6 turbo motorima i dva plug-in hibridna pogona. Benzinac razvija 340 KS, a dizelske varijante imaju 231 KS i 286 KS. Riječ je o dobro poznatim motorima koji se već dugo koriste u drugim modelima VW-a i Audija. Vrhunac ponude su plug-in hibridi. Slabiji se ugrađuje u Touareg eHybrid i razvija snagu sustava od 381 KS. Snažniji je rezerviran za Touarega R eHybrid,a njegova snaga iznosi čak 462 KS. Svi motori standardno su kombinirani s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem i stalnim pogonom na sve kotače 4MOTION. Inače, VW nije još objavio električni doseg svojih plug-in hibrida.
Cijene novog Touarega za Hrvatsku nisu objavljene, a još se ne zna ni kada model dolazi na tržište. U Njemačkoj će osnovni model koštati od 69.200 eura, a najskuplji Touareg R eHybrid od 93.870 eura.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.