Početna Auto 166 pregleda

Najuzbudljiviji električni auto: Novi Hyundai Ioniq 5 N ima 650 KS!

FOTO: Hyundai

Hyundai se pobrinuo za stvarno uživanje u brzoj vožnji, a auto ima sustave koji simuliraju zvuk N benzinaca i trzajeve pri promjeni brzina

Dugo se pričalo o novom sportskom električnom Hyundaiju, a sada kad je konačno i stigao moramo priznati da je Hyundai potpuno iznenadio. Novi Ioniq 5 N nije još samo jedan električni auto s puno konja već su se stručnjaci N odjela korejske marke potrudili da ga učine mnogo zanimljivijim pravim entuzijastima za brzinu. 

Author: Hyundai foto: Hyundai

Novi Hyundai Ioniq 5 N izgleda spektakularno, no ono što je još zanimljivije je snaga od čak 610 KS, odnosno kratkotrajno čak 650 KS u boost načinu rada. Time se ovaj Hyundai približio rangu superautomobila. Uz pomoć dva električna motora automobil do 100 km/h strelovito sprinta za 3,4 sekunde i postiže maksimalnu brzinu koja ej ograničena na 260 km/h. To su preliminarni podaci pa se do početka proizvodnje može još nešto malo promijeniti. Baterija ima kapacitet od 84 kWh, a podaci o dosegu još nisu objavljeni.

Author: Hyundai foto: Hyundai  

Koliko got te brojke bile impresivne, kao kod svih drugih N modela, Hyundai je u prvi plan stavio zabavu u vožnji. Svjestan da pravi ljubitelji brzine ne cijene previše tišinu električnih motora Hyundai je za ovaj auto razvio N Active Sound+ sustav koji putem osam zvučnika u unutrašnjosti i dva na vanjskom dijelu auta može proizvoditi zvuk benzinskog motora i ispuha gotovo identičan onima u benzinskim N modelima Hyundaija. 

Author: Hyundai foto: Hyundai

Osim toga Hyundai se potrudio da bi simulirao rad mjenjača s dvostrukom spojkom. Za to služi sustav N e-shift koji može oponašati trzajeve tipične za promjene brzine kod takvog automatskog mjenjača i realno glumiti kočenje motorom. 

Author: Hyundai foto: Hyundai

Hyundai se pobrinuo i za stvarno uživanje u vožnji. Konstrukcija automobila je osjetno ukrućena u odnosu na klasični Ioniq 5, a auto je dobio i specijalan ovjes. Kočnice koje se kriju iza naplataka od 21 inča su ogromne i imaju diskove od 400 mm sprijeda i 360 mm straga. Auto ima i poseban način rada za lakše driftanje te druge programe rada kako bi bio što brži na trkaćoj stazi. 

Author: Hyundai foto: Hyundai

Detalji o cijeni se još ne znaju, a auto u prodaju stiže u prvoj polovici iduće godine. 

 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.