Najvažnije novosti obnovljenog japanskog karavana s pogonom na sve kotače kriju se ispod karoserije. Novi Levorg dobio je još jednu najbogatiju razinu opreme i EyeSight sigurnosni sustav
Novi Levorg je tipičan Subaru i potpuno netipičan karavan srednje klase. Osim osebujnog izgleda, kojim dominira moćni usisnik zraka na poklopcu motora donosi serijski pogon na sve kotače, turbo bokser motor i neobični ali dobri CVT automatski mjenjač. Obnovljeni Levorg je dobio još jednu (najbogatiju) razinu opreme, bolju zvučnu izolaciju, ali i manju masu, što ga čini još komfornijim, ali i zabavnijim u vožnji. No, najvažnija novost je sigurnosni sustav EyeSight, koji je preuzet s Outbacka i serijski je na svim razinama opreme. Riječ je sustavu koji osjetno pomaže u mnogim aspektima vožnje.
Primjerice, automatski koči u nuždi i održava razmak u odnosu na vozilo ispred ili automatski drži automobil u voznom traku te prepoznaje prometne znakove. Na prvu, ništa novo u ovoj klasi automobila, no EyeSight je po mnogočemu specifičan u odnosu na konkurentne sustave. Kao prvo proglašen je najboljim sustavom ove vrste u dva nezavisna testiranja, na ADAC-ovu i Euro NCAP-ovu. Kao drugo, za razliku od većine konkurenata, EyeSight ne koristi radar i laserske senzore već dvije kamere u boji, koje omogućavaju 3D sliku. Osim što se pokazao preciznijim, ovaj sustav je i osjetno jeftiniji od radarskih.
Uza sve to, EyeSight donosi nekoliko dodatnih funkcija, među kojima je najzanimljivija Throttle Management. Ova funkcija u slučaju pokušaja kretanja kad je ispred vas vozilo ili prepreka osjetno smanjuje okretni moment i tako vas upozorava da nešto nije u redu i sprečava nalet na stražnji dio vozila. To je vrlo korisno prilikom uključivanja na kružni tok ili glavnu ulicu. No i bez novih sigurnosnih tehnologija Levorg je izuzetno zanimljiv automobil. Benzinski 1,6-litreni turbomotor bokserske koncepcije unikat je u klasi. Osim karakterističnog dobrog zvuka doprinosi i nižem težištu, što čini vožnju još zabavnijom. Snaga od 170 KS dovoljna je za sportske performanse - ubrzanje do 100 km/h za 8,9 sekundi i maksimalnu brzinu od 210 km/h.
Dodatnu zabavu u vožnji, ali i sigurnost na skliskim podlogama, jamči simetrični pogon na sve kotače. Pohvale zaslužuje i CVT varijabilni automatski mjenjač, koji je bez sumnje najbolji mjenjač ove vrste na svijetu. Naime, za razliku od većine konkurentnih CVT mjenjača nije naporan u radu niti previše krade performanse i povećava potrošnju. Zbog serijskog EyeSight sustava cijena Levorga je narasla za otprilike 13.000 kuna. Osnovni model sad stoji 244.571 kunu, što je u usporedbi s konkurencijom još fer cijena.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.