Početna Auto 179 pregleda

Nastavak smjene generacija u liniji vozila MINI

MINI CLUBMAN
Vidi galeriju 1/10
Nastavak smjene generacija u liniji vozila MINI Nastavak smjene generacija u liniji vozila MINI Nastavak smjene generacija u liniji vozila MINI Nastavak smjene generacija u liniji vozila MINI Nastavak smjene generacija u liniji vozila MINI Nastavak smjene generacija u liniji vozila MINI Nastavak smjene generacija u liniji vozila MINI Nastavak smjene generacija u liniji vozila MINI Nastavak smjene generacija u liniji vozila MINI Nastavak smjene generacija u liniji vozila MINI

Novi MINI Clubman u segmentu premium kompaktne klase donosi individualnost u stilu svojstvenom marki MINI. Vrlo dobra kombinacija funkcionalnosti, praktičnosti za svakodnevnu vožnju te za duga putovanja

Novi MINI Clubman ima četvora vrata na bokovima, te peta dvodijelna na repu vozila. U usporedbi s prethodnikom pruža više unutrašnjeg prostora, a dimenzije eksterijera i interijera osjetno su velikodušnije, čak i u usporedbi s novim MINI-jem s petora vrata - dužina +27 cm, širina +9 cm, razmak između osovina +10 cm; pet zasebnih sjedala; prostor za prtljagu: 360 litara; stražnji naslon podijeljen u omjeru 40:20:40 te maksimalan obujam prtljažnika 1250 litara. U potpunosti je novo dizajniran interijer; tu je sada široka instrumentna ploča te skladno integriran okrugli središnji instrument s prstenom LED rasvjete i ekranom za funkcije vozila, zabavu, telefon i navigacijske funkcije

MINI CLUBMAN | Author: MINI foto: MINI

Lansiranje na tržište novog MINI Clubmana donosi šest varijanti motora koji imaju kombiniranu potrošnju goriva 6,2 do 3,8 l/100km, te emsiiju ugljičnog dioksida u rasponu od 144 do 99 g/km. Ugrađeni benzinski i dizelski motori nove su generacije s MINITwinPower Turbo tehnologijom. Treba svakako istaknuti MINI One D Clubman s trocilindarskim dizelskim motorom (116 KS), premijerno pokazan 4-cilindarski dizelski motor sa 50 KS u MINI Cooper D Clubman i 190 KS u MINI Cooper SD Clubman. Tu su i 3-cilindarski benzinski motori u MINI One Clumban (102 KS) i u MINI Cooper Clubman (136 KS) te Mini Cooper S Clubman sa 192 KS 4-cilindarski benzinski motor.

MINI CLUBMAN | Author: MINI foto: MINI

Prijenos pogona na prednje kotače standardno je pomoću 6-stupanjskog mjenjača, dok je 8-stupanjski automatski mjenjač Steptronic dostupan prvi put kao dodatna oprema kod MINI-ja (MINI Cooper S Clubman, Mini Cooper SD Clubman i Mini Cooper D Clubman). Sportski automatski mjenjač sa osam stupnjeva ide u model MINI Cooper S Clubman i MINI Cooper SD Clubman, a 6-stupanjski automatski mjenjač je kao dodatna oprema za sve ostale modele.

MINI CLUBMAN | Author: MINI foto: MINI

MINI Cooper S Clubman: 4-cilindrični benzinski motor s MINI TwinPower Turbo tehnologijom (turbo punjačem, izravnim ubrizgavanjem, potpuno varijabilnom kontrolom ventila, izmjenjivom kontrolom bregaste osovine), Kapacitet: 1 998 ccm, snaga: 141 kW / 192 KS pri 5 000 okretaja, maks , moment: 280 Nm pri 1 250 rpm (300 Nm s overboost),
Ubrzanje (0-100 km/h): 7,2 sekundi (automatski: 7.1 sekundi),
Najveća brzina: 228 km/h (228 km/h),
Prosječna potrošnja goriva: 6,3 - 6,2 litara (5,9 - 5,8 litara) /100km,
Emisije CO2: 147-144 g/km (137 - 134 g/km), standard emisije ispušnih plinova: EU6.

MINI Cooper Clubman: 3-cilindrični benzinski motor s MINI TwinPower Turbo tehnologijom (turbo punjenjem, izravnim ubrizgavanjem, potpuno varijabilnom kontrolom ventila, izmjenjivom kontrolom bregaste osovine), kapacitet: 1 499 ccm, snaga: 100 kW / 136 KS pri 4 400 okretaja u minuti, maks. moment: 220 Nm pri 1 250 rpm (230 Nm s overboost),
Ubrzanje (0-100 km/h): 9,1 sekundi (automatski: 9.1 sekundi),
Najveća brzina: 205 km/h (205 km/h),
Prosječna potrošnja goriva: 5.3 - 5.1 litara (5,3 - 5,1 litara) /100km,
Emisije CO2: 123-118 g/km (123 - 118 g/km), standard emisije ispušnih plinova: EU6.

MINI One Clubman: 3-cilindrični benzinski motor s MINI TwinPower Turbo tehnologijom (turbo punjenjem, izravnim ubrizgavanjem, potpuno varijabilnom kontrolom ventila, izmjenjivom kontrolom bregaste osovine), kapacitet: 1 499 ccm, snaga: 75 kW / 102 KS pri 4 000 okretaja u minuti, maks. moment: 180 Nm pri 1 200-3 800 rpm,
Ubrzanje (0-100 km/h): 11,1 sekundi (automatski: 11.7 sekunde),
najveća brzina 185 km/h (185 km/h),
Prosječna potrošnja goriva: 5.3 - 5.1 litara (5,3 - 5,1 litara) /100km,
Emisije CO2: 124-119 g/km (124 - 119 g/km), standard emisije ispušnih plinova: EU6

MINI Cooper SD Clubman: 4-cilindarski dizelski motor s MINI TwinPower Turbo tehnologijom (turbopunjač s promjenjivom geometrijom turbine, Common rail izravno ubrizgavanje), kapacitet: 1 995 ccm, snaga: 140 kW / 190 KS pri 4 000 okretaja u minuti, maks. moment: 400 Nm pri 1 750-2 500 rpm,
Ubrzanje (0-100 km/h): 7,4 sekundi (automatski: 7.4 sekundi),
Najveća brzina: 225 km/h (225 km/h),
Prosječna potrošnja goriva: 4,6 - 4,5 litara (4,4 - 4,3 litara) /100km,
Emisije CO2: 122-119 g/km (117 - 114 g/km), standard emisije ispušnih plinova: EU6

MINI Cooper D Clubman: 4-cilindarski dizelski motor s MINI TwinPower Turbo tehnologijom (turbopunjač s promjenjivom geometrijom turbine, Common rail izravno ubrizgavanje), kapacitet: 1 995 ccm, snaga: 110 kW / 150 KS pri 4 000 okretaja u minuti, maks. moment: 330 Nm pri 1 750 rpm,
Ubrzanje (0-100 km/h): 8,6 sekundi (automatski: 8.5 sekundi),
Najveća brzina: 212 km/h (212 km/h),
Prosječna potrošnja goriva: 4,4 - 4,1 litara (4,4 - 4,1 litara) /100km,
Emisije CO2: 115-109 g/km (115 - 109 g/km), standard emisije ispušnih plinova: EU6

MINI One D Clubman: 3-cilindarski dizelski motor s MINI TwinPower Turbo tehnologijom (turbopunjač s promjenjivom geometrijom turbine, common-rail izravnim ubrizgavanjem),
Kapacitet: 1 496 ccm, snaga: 85 kW / 116 KS pri 4 000 okretaja u minuti, maks. moment: 270 Nm pri 1 750-2 250 rpm,
Ubrzanje (0-100 km/h): 10,4 sekundi (automatski: 10.4 sekunde),
Najveća brzina: 192 km/h (192 km/h),
Prosječna potrošnja goriva: 3,9 - 3,8 litara (4,1 - 3,9 litara) /100km,
Emisije CO2: 104-99 g/km (109 - 104 g/km), standard emisije ispušnih plinova: EU6

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.