Za razliku od većine najnovijih hiperautomobila ovaj Zenvo se oslanja na "staromodni" benzinski motor
BUgatti Veyron je 2005. granice službeno probio granicu od 400 km/h za serijski cestovni automobil. Pojurio je 408 km/h i pokrenuo veliku utrku u rušenju brzinskog rekorda. Do danas je tu brzinu na testovima nadmašilo desetak automobila, među njima i Rimac Nevera, no samo su se tri službeno uspjela upisati u knjigu rekordera: SSC Ultimate Aero (412 km/h), Bugatti Veyron 16.4 Super Sport (431 km/h) i aktualni rekorder Koenigsegg Agera RS 447 km/h. Neslužbeni rekord drži Bugatti Chiron Super Sport 300+ s 490 km/h.
Dakle, brzina veća od 400 km/h više nije neko ekstremno dostignuće, a u "klub 400+" sada se upisao i jedan danski model. Zenvo TSR-GT prema tvrdnjama njegovog proizvođača može pojuriti 424 km/h. Nije ni blizu rekordu, no još uvijek je "pakleno brzo".
Automobil je nastao na na osnovi modela TSR-S kojem je povećana snaga i poboljšana aerodinamika kako bi se postigla što veća brzina na ravnim dionicama. Dok je TSR-S opremljen velikim stražnjim spojlerom za što bolje držanje u zavojima na trkaćoj stazi GT verzija ima diskretniji spojler za što manji otpor zraka.Tu su i druga aerodinamička poboljšanja za što manji otpor zraka. Sve to u kombinaciji sa snagom od 1379 KS (TSR-S ima "samo 1193 KS) i drugačijim omjerima mjenjača rezultira ogromnom maksimalnom brzinom. Za usporedbu TSR-S juri "samo" 325 km/h.
Za razliku od većine najnovijih hiperautomobila ovaj Zenvo se oslanja na "staromodni" benzinski motor. Njegov V8 opremljen s dva mehanička kompresora ima obujam od 5,7 litara i može koristiti E85 benzin.
Unutrašnjost ovog automobila je u odnosu na TSR-S mnogo luksuznije i udobnije opremljena. Poboljšana je i zvučna izolacija.
Cijena nije objavljena i moguće da je nećemo nikada saznati jer tvrtka će proizvesti samo tri primjerka ovog automobila i sva tri su već prodana kupcima. Mnogo veće prodajne brojke očekuju se od potpuno novog hiperautomobila s hibridnim pogonom koji je ova tvrtka najavila za iduću godinu.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.