Iako je Honda drugačiji segment od BMW-a i Mercedesa, sva tri automobila imaju jednako ubrzanje do 'stotke' te sličnu krajnju brzinu
'U kakvom to svijetu živimo kad su luksuzne limuzine snažnije od mnogih automobila', upitao se Rory Reid, voditelj Top Geara, na početku ovoga videa. Iako su i BMW M5 Competition i Mercedes-AMG E63 S snažniji od Honde NSX, ekipa britanske emisije je provjerila koji automobil je najbrži u utrci ubrzanja.
BMW M5 Competition pokreće 4,4-litreni motor V8 s dvama turbopunjačima, koji stvara 617 konjskih snaga i 750 Nm okretnoga momenta. Snaga se prenosi na sve kotače pa ovaj automobil može ubrzati do 'stotke' za samo 3,3 sekunde te postići maksimalnu brzinu 305 km/h.
Hondu NSX pokreće središnje-smješten 3,5-litreni twin-turbo motor V6 u kombinaciji s trima elektromotorima. Takva kombinacija ukupno razvija 574 konjske snage i 645 Nm okretnoga momenta, a to omogućava ubrzanje do 100 km/h za 3,3 sekunde. Iako ima manje snage, NSX ima i manju masu za 150 kilograma pa je u 'egalu' s konkurencijom.
Mercedes-AMG E63 S pokreće 4,0-litreni motor V8 s također dvama turbopunjačima, koji razvija 603 konjske snage i 850 Nm okretnoga momenta. Iako ima znatno više momenta, do 100 km/h mu treba 0,1 sekundu više od konkurencije, a maksimalna brzina limitirana je na 300 km/h.
Upravo je ova utrka jedna od najneizvjesnijih koju smo imali priliku gledati jer su skoro do kraja piste svi auti bili u ravnini. No koji automobil je u zadnji tren popustio, možete saznati pogledom na videouradak iznad.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.