Maleni japanski roadster ima više snage, novi sustav upravljanja i modificirane postavke ovjesa, što je ionako upravljiv automobil pretvorilo u pravi vozački stroj
Mazda tvrdi kako su oba motora u ponudi, 1,6 i 2,0-litreni atmosferski benzinac, dobili veće 'mišiće', no objavljeni su službeni podatci samo za jači 2,0-litreni agregat. Njegova snaga povećana je sa 160 na 181 KS, a okretni moment porastao je za dovoljnih 5 Nm te sada iznosi 205 Nm.
Mazdini inženjeri objašnjavaju kako je MX-5 sada lakše i uglađenije voziti, odaziv na gas je brži i ujednačeniji, što smanjuje vrijeme između pritiskanja papučice gasa i reakcije vozila. Također, 'blokada' je povećana sa 6800 na 7500 okretaja u minuti, a usto novi motor donosi i poboljšani (protočniji) ispušni sustav, novu glavu motora, lakše klipove i klipnjače.
Osim pogona, nova MX-5 dolazi s novim opcijama personalizacije, poput novih boja karoserije, sklopivoga platnenog krova i boja 16 i 17-colnih aluminijskih kotača. Također, Mazda je u najpopularniji roadster svih vremena ove godine ugradila i sustave automatskoga kočenja, stražnje kamere, sustav detekcije umora vozača i prepoznavanja prometnih znakova.
Cijena i kompletni tehnički podaci još nisu objavljeni, a nagađa se kako će najnovija i poboljšana MX 'petica' u salone stići već krajem kolovoza.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.