Definitivno bismo voljeli da se i na naše tržište vrate auti s takvim cijenama, no to su samo "pusti snovi" kao i mogućnost da Kylaq ikada "ugleda" Europu
Škoda je lansirala svoj najpristupačniji SUV, Kylaq, no ako ste sada začuđeni cijenom iz naslova pomislili da je ovo vaš idući auto, morat ćemo vas razočarati. Naime, Kylaq je usmjeren izravno na rastuće indijsko tržište i neće ga biti u Europi. Ovo je treći model Škode razvijen u Indiji, nakon SUV-a Kushaq i limuzine Slavia i cilja na visoko konkurentan segment mini automobila koji čini gotovo polovicu ukupne prodaje u Indiji.
S dužinom od 3995 mm, Kylaq je Škodin najmanji auto, kako u Indiji, tako i na cijelom svijetu jer je čak 11 cm kraći i od Fabije. Auto ima međuosovinski razmak od 257 cm.
Kylaq usvaja Škodin stilski jezik Modern Solid, kao i recentne europske Škode, no s dodatnom dozom jednostavnosti kako bi bio što jeftiniji. Podijeljena LED prednja svjetla okružuju crnu masku, dok oblik stražnjih svjetala podsjeća na stari VW Polo. Škoda dizajneri dodali su nekoliko "terenskih" stilskih značajki poput plastičnih obloga karoserije, "zaštitne ploče" na odbojniku u boji aluminija, krovnih nosača, pravokutnih lukova kotača i vrlo solidnih 19 cm udaljenosti od podloge.
Unatoč malim dimenzijama, Škoda tvrdi da Kylaq nudi prostranu unutrašnjost s vodećim kapacitetom prtljažnika u segmentu od čak 446 litara. Praktičnost je dodatno poboljšana zahvaljujući nizu Simply Clever značajki.
Digitalni kokpit se sastoji od 10,1-inčnog zaslona osjetljivog na dodir za infotainment i 8-inčne digitalne ploče s instrumentima. Model nudi bežičnu kompatibilnost s Android Auto i Apple CarPlay sustavima i bežično punjenje pametnih telefona. Bogatiji paketi opreme imaju čak i električno pokretana sjedala s ventilacijom i presvlakama od umjetne kože, automatsku klimu i električni krovni otvor, koji je još uvijek omiljen u Indiji.
Kylaq se oslanja na MQB-A0-IN arhitekturu razvijenu u Indiji, jeftinu verziju MQB platforme VW grupe za tržišta u razvoju. Istu platformu koriste i nešto veće Škode Kushaq i Slavia, ali i VW Taigun.
Ispod haube nalazi se 1,0-litreni TSI trocilindrični benzinski motor s turbopunjačem koji proizvodi 115 KS i 178 Nm okretnog momenta. Snaga se prenosi na prednje kotače kroz šesterostupanjski ručni ili opcijski automatski mjenjač. Kylaq ubrzava od 0-100 km/h za 10,5 sekundi i ima najveću brzinu od 188 km/h.
Kylaq će se proizvoditi u tvornici Chakan u Indiji. Njegovo lansiranje na tržište zakazano je za početak 2025., s početnom cijenom od 789.000 indijskih rupija što je oko 8700 eura! Definitivno bismo voljeli da se i na naše tržište vrate auti s takvim cijenama, no to su samo "pusti snovi" kao i mogućnost da Kylaq ikada "ugleda" Europu.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.