Prednji dio novog Outlandera inspiriran je samurajskom kacigom, a unutrašnjost ispunjena novim tehnologijama. Pick-up L200 je osjetno udobniji, ali i iskoristiviji
Na zagrebačkoj Medvednici isprobali smo obnovljeni Outlander te novi pick-up L200. Pored mnogo tehnoloških novosti automobili donose i novi dizajn. To je posebice vidljivo na Outladneru čiji je prednji dio inspiriran izgledom tradicionalne samurajske kacige. Istu dizajnersku filozofiju će u budućnosti sljediti i drugi modeli Mitsubishija.
Obnovljen je i stražnji dio, a novi su i naplatci promjera 18 inča. Ono što je najviše primjetno u vožnji je mnogo manja buka. Također su poboljšane performanse te je povećana sigurnost. Za to se pobrinuo novi sustav pogona, aktivni tempomat koji sam održava udaljenost, sustav automatskog kočenja te mnogi drugi novi sigurnosni sustavi.
Obnovljeni motor sada zadovoljava Euro6 standarde. Ima 150 KS a prema tvorničkim podacima troši 5,3 l/100 km. Za sada su u ponudi izvedbe s pogonom na sve kotače s ručnim ili automatskim mjenjačem te s dvije razine opreme. Cijena osnovnog Outlandera iznosi 289.900 kuna.
Potpuno novi Pick up L200 ostaje vrlo moćan radni stroj, no primjetna je mnogo veća udobnost u vožnji te osjetno smanjena razina buke u odnosu na prethodni model. U ponudi je radna ClubCab izvedba koja ima pomoćnu stražnju klupu s dva skučenija sjedala te DoubleCab s klasičnom stražnjom klupom.
Motori u ponudi su 2.4-litreni dizeli snage 154 i 181 KS. ClubCab je zbog posebne zakonske regulative oslobođen trošarina te stoji od 222.900 kuna.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.