C3 bi se s najavljenom cijenom koja je manja od 15.000 eura trebao smjestiti vrlo blizu Daciji Sandero
Citroën je ovih dana najavio puštanje u prodaju benzinskih verzija novog C3. Tako je jedan od najjeftinijih električnih modela u Europi ë-C3 dobio i "klasičnu verziju" koja će, prema najavama biti jedan od najjeftinijih auta u Europi uopće. Najjeftiniji gradski automobil B-segmenta na našem tržištu je trenutno Dacia Sandero koja košta od 14.400 eura, a C3 bi se s najavljenom cijenom koja je manja od 15.000 eura trebao smjestiti vrlo blizu Daciji.
No kako znamo, fotografije koje nam proizvođači plasiraju redovito prikazuju top modele (gornja slika) koji su mnogo skuplji, dok je osnovna realnost mnogo više otrežnjujuća. Kako izgleda taj jeftini "narodni" Citroën? Evo, upravo ovako kao model na slikama ispod.
U osnovnoj opremi You, C3 ima klima uređaj, stražnje senzore za parkiranje, razne sustave pomoći, 16-inčni čelične naplatke s ukrasnim poklopcima i i multifunkcionalni upravljač. Tu su i digitalni instrumenti koji su smješteni iznad upravljača pa ih Citroën naziva Head-up zaslonom. Boja “Monte Carlo plava” koji ima auto na slikama je dio serijske opreme, a uz nadoplatu nude se i bijela, crvena, siva i crna.
No, ako poželite nešto više od svojeg C3 morat ćete odabrati bogatiji paket opreme Max. ovo je jedini drugi paket opreme za benzinski C3. Za opremu You, naime, nije moguće odabrati gotovo nikakvu dodatnu opremu pa će se vozači osnovnog modela morati snaći bez zaslona osjetljivog na dodir ili automatskog klima uređaja. Jedino za što se može nadoplatiti je opcijski zimski paket s grijanjem sjedala i volana.
A što je s audio uređajem? Njegovi podaci se pokazuju na ploči s instrumentima, a upravljanje se vrši pomoću tipki na upravljaču. Za one koji žele više funkcionalnosti, moguće je na auto spojiti pametni telefon koji uz pomoć posebne aplikacije služi kao svojevrsna zamjena za Infotainment. Slično rješenje već su ranije nudili i Renaultu i Dacia. Za pametni telefon tu je držač na mjestu gdje je na skupljoj varijanti dodirni zaslon.
A kakav motor se dobije za 15.000 eura. To je poznati 1,2-cilindrični trocilindrični motor koji ima 101 KS te bi prema WLTP ciklusu trebao imati potrošnju od 5,6 l/100 km. Proizvođač navodi emisiju CO2 od 127 g/km. performanse nisu objavljene, pogon je prednji, a mjenjač ručni sa šest brzina.
Vizualno, novi C3 praktički je identičan električnoj verziji, kako izvana tako i iznutra. Prtljažnik također ostaje nepromijenjen s minimalnim obujmom od 310 litara. Cijene za Hrvatsku još nisu objavljene, no osnovni You u Njemačkoj košta 14.990 eura, dok je Max osjetno skuplji s cijenom od 19.200 eura, no zato ima mnogo više opreme u seriji: dvobojnu karoseriju, 17-inčne aluminijske naplatke, LED stražnja svjetla, središnji zaslon od 10,25 inča, sjedala Citroën Advanced Comfort, stražnje sjedalo sklopivo u omjeru 60:40, automatsku klimu, bežičnu stanicu za punjenje pametnog telefona i stražnju kameru.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.