Opel nudi pogled na uzbudljivu budućnost svoje marke kroz novi koncept. Njegovo ime jeOpel GT X Experimental – to je robusni posve električni kompaktni SUV dug 4,06 metara, s pet vrata i ljepotom limuzine, koji vrvi inovativnim idejama
GT X Experimental utjelovljuje Opelove vrijednosti i viziju te nudi pogled u budućnost Opelovih modela. Tvrtka je tijekom predstavljanja strateškoga plana PACE!, prošlog studenog, već najavila da će dodatno izoštriti svoj profil, a GT X Experimental prvi je opipljiv rezultat toga procesa.
'S planom PACE! imamo vrlo jasnu viziju kako ćemo stvoriti uspješnu budućnost za Opel. Fokus na snažan identitet marke, koji definiraju naše vrijednosti – njemačko, pristupačno, uzbudljivo – igra ključnu ulogu u našemu povratku u održivi uspjeh. Ovaj koncept pokazuje kako će se te vrijednosti ubuduće ogledati u našim proizvodima. Naši inženjerski i dizajnerski timovi savršeno su to ostvarili kroz GT X Experimental. On daje jasnu ideju kako Opel vidi mobilnost budućnosti', rekao je Michael Lohscheller.
Opel je odlučio utjeloviti viziju svojih budućih automobila u kompaktnom SUV-u dugom samo 4063 mm (međuosovinski razmak je 2625 mm; širina 1830 mm, visina s antenom 1528 mm). SUV-ovi su trenutačno najpopularnija vozila na tržištu i Opel želi ponuditi model koji će se još više svidjeti široj javnosti.
No da bi to postigao SUV mora postati i učinkovitiji nego ikada prije. Upravo je zato Opel GT X Experimental utemeljen na laganoj arhitekturi, smanjenih je dimenzija i vozi na 17-inčnim kotačima (koji izgledaju veći) radi što udobnije vožnje, ali i dojmljivijeg izgleda.
U skladu s planom PACE! kojim je najavljeno da će se do 2024. u ponudi naći elektrificirana verzija svakog Opelova modela, Opel GT X Experimental je posve električni automobil koji crpi snagu iz kompaktne litij-ionske baterije iz nove generacije, čija je snaga 50 kWh, s induktivnim punjenjem. Opel GT X Experimental 'ne pretvara s+e da nudi posve autonomnu vožnju no ima autonomne funkcije vožnje 3. razine, što znači da može 'rukovati' svim aspektima vožnje, ali se vozač mora moći odazvati na zahtjev za intervenciju.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.