BMW je predstavio M Competition varijante svojih velikih SUV-ova. Novi X5 M i X6 M sada se nude isključivo u varijanti Competition
Nakon što je BMW predstavio redizajnirane X5 i X6 prije nekoliko tjedana, sada je došao red na modele za one koji žele nešto više, ili se jednostavno žele pokazati. BMW je predstavio M Competition varijante svojih velikih SUV-ova. Novi X5 M i X6 M sada se nude isključivo u varijanti Competition, s agresivnijim dizajnom, najnovijim zakrivljenim digitalnim kokpitom i modificiranim V8 motorom s dodatkom blagog hibridnog sustava od 48V.
Redizajnirani M Competition SUV modeli razvijaju 625 KS, kao i njihovi prethodnici. V8 motor je od sada je blago elektrificiran sa 48V sustavom te su promijenjene neke njegove mehaničke komponente. Električni motor blagog hibridnog sustava integriran je u M Steptronic mjenjač s osam stupnjeva prijenosa, koji sada omogućava brže promjene brzina.
BMW tvrdi da nadograđeni i elektrificirani pogonski sklop rezultira "oštrijim odzivom i povećanom učinkovitošću" u usporedbi s dosadašnjim motorom. Ubrzanje do 100 km/h smanjeno je s 3,9 na 3,8 sekundi, a maksimalna brzina iznosi 290 km/h s opcijskim M Driver's Packageom. Bez njega kupci se moraju zadovoljiti s 250 km/h. WLTP potrošnja, ovisno o modelu iznosi od 12,7 do 13,1 l/100 km.
U serijskoj opremi su M xDrive sustav pogona na sva četiri kotača, aktivni M diferencijal straga, M Sport ispuh s elektronički kontroliranim klapnama, M Compound kočnice i adaptivni ovjes M Suspension Professional.
Što se dizajna tiče, SUV-ovi su dobili "tanja" prednja LED prednja i "grafiku" LED stražnjih svjetala u obliku slova X. Tu su i novi naplatci promjera 21 inča (prednji) i 22 inča (stražnji). Naravno, BMW ne bi bio BMW da opet nije promijenio masku koja je napravljena u stilu one na modelu XM. Promijenjen je i prednji odbojnik, kao i mnogi drugi "sitniji" detalji.
Jedna od najvažnijih novosti u unutrašnjosti je uvođenje zakrivljenih zaslona. Instrumenti imaju zaslon dijagonale 12,3-inča, a središnji dodirni zaslon je ogroman s 14,9 inča. Zasloni imaju M-specifičnu grafiku, a tu je i Head-Up zaslon.
Oba modela standardno dolaze s unutrašnjosti s puno detalja od ugljičnih vlakana, M upravljačem, presvlakama od Merino kože, grijanim sjedalima, Harman Kardon audio sustavom i panoramskim krovnim otvorom. Na popisu dodatne opreme još se mogu naći audio sustav Bowers & Wilkins, vrata sa soft close funkcijom zatvaranja, panoramski Sky Lounge LED krov, kao i grijana, ventilirana i masažna sjedala.
Redizajn, kao što je to uobičajeno donosi i više cijene. Koliko će ovi modeli koštati u Hrvatskoj još nije objavljeno, na kao primjer, u Njemačkoj će X5 Competition koštati od 158.300 eura, dok će cijena X6 M Competition iznositi od 161.200 eura. To je oko 9000 eura više nego do sada.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.