Peugeot je proteklu godinu završio kao lider u Hrvatskoj po broju prodanih lakih komercijalnih vozila
Peugeot je nedavno sa segmentom velikih furgona dovršio uvođenje Euro 6 motora u svoju gamu. Tako je Boxer opremljen novom gamom 2-litrenih dizelskih motora BlueHDi koje je osmislila i proizvela grupa PSA. Tehnologija BlueHDi, koja je 2013. uvedena i testirana na Peugeotovim limuzinama i SUV-ovima omogućava obradu do 90% dušikovih oksida i do 99,9% čak i najsitnijih čestica. Ova tehnologija omogućava i smanjenje potrošnje goriva i emisije CO2.
Nova gama 2-litrenih motora BlueHDi dostupna je u tri razine snage sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem: 110, 130 i 160 KS. Zahvaljujući tim BlueHDi motorima Boxer rekordnu razinu potrošnje goriva u segmentu velikih furgona od 6,0 l/100 km, nepromijenjenu povećanu nosivost i najveću brzinu te povećana ubrzanja s mjesta od 0 do 100 km/h i međuubrzanja od 80 do 120 km/h.
Dvolitrene izvedbe motora BlueHDi na Boxeru prošle su više od 10.000 sati testiranja u tvornici i 1,3 milijuna posebnih testnih vožnji. Među njima su posebna testiranja za poboljšanje izdržljivosti i dugotrajnosti turbomotora i sabirnika ispušnih plinova, testiranja s 50% većim opterećenjem u odnosu na osobna vozila i testiranja u klimatskoj komori na temperaturi od -30 °C i 6000 ciklusa dodatnih toplinskih šokova u odnosu na osobna vozila.
Spremnik aditiva AdBlue zapremnine 15 l dovoljan je za vožnju do otprilike 10 000 km. Aditiv AdBlue može se jednostavno doliti kroz vanjski otvor smješten ispod poklopca spremnika za gorivo, koji je kompatibilan s pumpama AdBlue koje postoje za teške kategorije vozila na benzinskim postajama. Za praktičniju vožnju, središnji pretinac za rukavice zamijenjen je novom opremom s dvostrukim držačem za čaše, prostorom za odlaganje te pretincem za pametni telefon s USB-priključkom i pomoćnom utičnicom u opciji.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.