Početna Auto 118 pregleda

Posljednji japanski car oboružan dizelskim boxerom i pravim 4x4 pogonom

Subaru 2.0D-S Style Unlimited
Vidi galeriju 1/12
Posljednji japanski car oboružan dizelskim boxerom i pravim 4x4 pogonom Posljednji japanski car oboružan dizelskim boxerom i pravim 4x4 pogonom Posljednji japanski car oboružan dizelskim boxerom i pravim 4x4 pogonom Posljednji japanski car oboružan dizelskim boxerom i pravim 4x4 pogonom Posljednji japanski car oboružan dizelskim boxerom i pravim 4x4 pogonom Posljednji japanski car oboružan dizelskim boxerom i pravim 4x4 pogonom Posljednji japanski car oboružan dizelskim boxerom i pravim 4x4 pogonom Posljednji japanski car oboružan dizelskim boxerom i pravim 4x4 pogonom Posljednji japanski car oboružan dizelskim boxerom i pravim 4x4 pogonom Posljednji japanski car oboružan dizelskim boxerom i pravim 4x4 pogonom Posljednji japanski car oboružan dizelskim boxerom i pravim 4x4 pogonom Posljednji japanski car oboružan dizelskim boxerom i pravim 4x4 pogonom

Testirali smo jedan od malobrojnih automobila koji u Europu stižu iz Zemlje izlazećeg sunca, a riječ je o crossoveru iz konzervativne, ali kvalitetne tvornice čija su vozila sinonim za dugovječnost i sportske karakteristike...

I prije nego što uđete u novi Subaru XV nećete biti ravnodušnim. Subaru je napravio dosta na vizualnom dojmu novoga modela, linije ovoga crossovera izrazito su moderne, istovremeno elegantne i energične. U kombinaciji s atraktivnom plavom bojom kakva je nas dočekala imate automobil za kojim će se okretati mnogi, pogotovo pravi poznavatelji automobila, koji znaju što se krije ispod haube Subarua XV-a. Upitaju li vas koje biste tri stvari izdvojili kao razlog zašto ste ponosni vlasnik ovoga Subaruova crossovera ne trebate previše razmišljati. To su: 1. simetrični pogon na sva četiri kotača (AWD), 2. jedinstveni boxer motor (u našem slučaju dizelski) i 3. sjajan spoj nove tehnologije, zabave i sigurnosti.

Subaru 2.0D-S Style Unlimited | Author: PIXSELL foto: PIXSELL

Doista se može "hvaliti" motorom. Riječ je o prvome svjetskom komercijalnom dizelskom motoru s vodoravno suprotstavljenom konfiguracijom namijenjenom osobnim vozilima. Velikom broju okretaja motora i maloj količini ispuštena CO2, svojstvenima dizelskim motorima, dodani su i gladak i tih rad motora gotovo bez vibracija, pa ubrzanje boxer motora doista ostavlja sjajan dojam. Subaru je tako stvorio tih dizelski motor s velikim brojem okretaja, koji ima trenutan i sportski odziv. Vozili smo opremom nakrcanu izvedbu s 2,0 motorom i 147 KS, a odličan dojam ostavio je ručni mjenjač sa šest brzina, izuzetno precizan i tvrd. Opremljen je sustavom Hill Start Assist, za pomoć pri kretanju na uzbrdici.

Subaru 2.0D-S Style Unlimited | Author: PIXSELL foto: PIXSELL

Ono što vožnju XV-om čini izuzetno ugodnom je osjećaj moći i sigurnosti za upravljačem. Pouzdan i snažan pogon na sva četiri kotača riješit će vas mnogih problema na cesti, a taj simetrični AWD naglašava nisko težište boxer motora. U kombinaciji sa sustavom za kontrolu dinamike vozila (VDC), vrlo efikasnim kočenjem i preciznim ABS-om uvijek imate kontrolu u svojim rukama. I što je novo u odnosu na modele iz 2015.? Izvana je Subaru XV dobio nove linije na stražnjim LED svjetlima, produljeni krovni spojler u Style i Unlimited opremana, novi dizajn prednjega branika i redizajn naplataka.

Subaru 2.0D-S Style Unlimited | Author: PIXSELL foto: PIXSELL

Upravo ti detalji daju novome XV-u konture dinamičnog i energičnog automobila koji privlači pozornost. Mijenjalo se i u unutrašnjosti, uglavnom gadgete za zabavu. Subaru XV sada ima top sustav za informacije i zabavu, nazvan Subaru Starlink, s audiosustavom i 6.2 inča velikim zaslonom u boji. Tri displaya, dva u srednjem dijelu cockpita i jedan ispred vozača nisu nešto novo u svijetu automobila, ali Subaru je spretno i efikasno odijelio svaki display za različite segmente u vožnji, od tehničkih performansi i informacija o vožnji do navigacije i zabave.

Subaru 2.0D-S Style Unlimited | Author: PIXSELL foto: PIXSELL

I za kraj - malo osobnih dojmova iz vožnje. Ono što razlikuje Subaru XV od ostalih modela iz konkurencije jeste sjajna kombinacija "old school" osjećaja u vožnji, kakvav cijene mnogi ljubitelji automobila, udobnosti za upravljačem te nove tehnologije koja je vidljiva u mnogim segmentima vožnje. Od sigurnosti do zabave. Mi smo XV vozili po zagrebačkim gradskim ulicama, autocesti, pa i ponešto zahtjevnijim terenima u okolici metropole.

Subaru 2.0D-S Style Unlimited | Author: PIXSELL foto: PIXSELL

Dojam je kako se "naoružan" svim sustavima jednako dobro nosi u raznim situacijama i okruženjima. Ipak, nekako nam je najljepše palo ugodno krstarenje gradom uz dobar zvuk novog audiosustava kao nadopunu na jedinstvene taktove dizelskoga boxer motora koji razvija 147 KS i 350 Nm okretnoga momenta. Cijena? Paprena. Za ovaj atraktivni crossover treba izbrojati malo manje od 300.000 kuna. 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.