Razigran, markantan i elegantan, ovaj mali SUV bi trebao biti među najjeftinijim modelima VW. Očekuje se velik interes kupaca, a auto u Hrvatsku stiže u travnju
Stigao je i četvrti Volkswagenov SUV. Mali T-Cross upoznali smo u društvu 350 automobilskih novinara iz čitavog svijeta, koji su u Amsterdamu dobili priliku prvi vidjeti važan Volkswagenov novitet
T-Cross je najmanji SUV iz Volkswagena, a dimenzijama i prostranošću smješta se između Pola i T-Roca, s kojima dijeli i podosta tehnologije. Dizajn 411 cm dugačkoga mini-SUV-a je prilično razigran, ali istovremeno i elegantan te markantan, na tragu vrlo uspješnoga T-Roca. Vizualno se doima moćnijim od drugih automobila u klasi malih SUV-ova, a iza toga se krije i dojmljiva tehnologija.
Unatoč malim dimenzijama u unutrašnjosti ima dovoljno mjesta da T-Cross može poslužiti i kao obiteljski auto. Stražnja klupa je pomična 14 centimetara pa se na stražnja sjedala mogu smjestiti i više osobe, a u prtljažnik, ovisno o položaju klupe, stane između 385 i 455 litara.
Dizajn unutrašnjosti je srodan onome u ostalih manjih VW-ovih modela, što u osnovi znači poprilično uniformirano no uz dodatne opcije unutrašnjost može postati vrlo razigrana. Tako su ponuđeni 3D dekor za ploču s instrumentima, dvobojne površine sjedala, ambijentalno osvjetljenje te još mnogo detalja koji podižu dojam.
U ponudi su četiri motora. Osnovu predstavljaju poznati trocilindrični benzinci s obujmom jedne litre, s 95 i 115 KS. Najsnažniji motor u ponudi je 1.5 TSI, četverocilindrični benzinac sa 150 KS, a dizelsku stranu predstavlja samo 1,6-litreni TDI, motor s 95 KS. Već i iz ove ponude jasno je kako Volkswagen očekuje da će većina prodanih automobila T-Cross imati benzinske motore, što je i uobičajeno za ovu klasu. Ovisno o motoru, nude se peterobrzinski i šesterobrzinski mjenjači te automatski DSG s dvostrukom spojkom i sedam brzina.
T-Cross je prepun sustava za pomoć u vožnji, po čemu je najnapredniji u klasi. U serijskoj opremi su sustavi za zadržavanje vozila u traci, nadzor mrtvoga kuta, potporu za izlazak s parkirnoga mjesta i još mnogo toga. I popis druge opreme je impresivan. T-Cross tako nudi bežično punjenje mobitela i audiosustav Beats snage 300 W. U ponudi će biti tri razine opreme i nekoliko dizajnerskih paketa za dodatno uljepšavanje i individualizaciju.
U Amsterdamu smo automobil mogli samo pogledati i sjesti u njega, priliku da ga vozimo dobit ćemo tek na proljeće, a u Hrvatskoj u prodaju stiže za pola godine, u travnju. Cijena zasada nije poznat no iz Volkswagena su nam potvrdili kako će se kretati između cijene Pola i cijene T-Roca. Prema našoj procjeni, auto bi mogao stajati od 120 do 130 tisuća kuna.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.