Novi popularni monovolumen iz Stuttgarta stigao je na hrvatsko tržište
B-klasa obilježava početak nečega što su u Mercedesu nazvali godinom novih kompaktnih modela. Ovaj monovolumen je, jasno je na prvi pogled, mnogo atraktivniji od svojega prethodnika.
Dizajnerski, ali i tehnološki bazira se na aktualnoj A-klasi. Ima najbolju aerodinamiku u konkurenciji monovolumena, Cd je 0,24. Iz A-klase je preuzet inteligentni MBUX, sustav upravljanja infotainmentom i drugim funkcijama vozila. Unutrašnjost izgleda vrlo slično onoj u A-klasi.
Auto je veći od svojega prethodnika, u duljinu mjeri 442 centimetara, a u prtljažnik stane 455 litara. U odnosu na A-klasu povišen je sedam centimetara i u unutrašnjosti ima mnogo više mjesta za glavu. Od kraja godine u ponudi će biti i pomična stražnja klupa.
Nastao je na istoj platformi kao A-klasa i s njome dijeli sve varijante ovjesa. Ovisno o snazi motora, nude se dvije verzije stražnjeg ovjesa, a u ponudi je i aktivni ovjes. Sve ovo upućuje na zaključak dkakoje novi Mercedes među najboljima po voznim karakteristikama u klasi kompaktnih monovolumena.
Ponuda motora je zaista bogata. Tu su benzinci sa 136, 163, 190 i 224 KS, a dizelski motori razvijaju 116, 150 i 190 KS. Svi motori zasada dolaze isključivo u kombinaciji s automatskim mjenjačima s dvostrukom spojkom i sedam ili osam brzina. Osnovni benzinski model stoji 236.715 kuna, najjeftiniji dizelaš 245.390 kuna, a najskuplji model u ponudi je benzinac s 224 KS i pogonom na sve kotače, koji stoji 337.948 kuna.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.