Kada je Renault odlučio investirati gotovo dvije milijarde eura u posrnuli ruski automobilski brend, mnogi su taj potez dočekali s podsmjehom, no čini se kako Renaultova odluka počinje dobivati sve više smisla
Cijeli scenarij pomalo podsjeća na situaciju s Daciom, koja je također, iz nekada neuglednog brenda, stasala u respektabilnu marku automobila. Prema podacima s ruskoga tržišta automobila, koje prenosi Bloomberg, prodaja Lade prošle je godine porasla 20 posto, a u prvoj polovici ove godine proizvođač Lade, AvtoVAZ, prodao je 170 tisuća vozila, odnosno dobit je 21 posto, uz prodajnu maržu 7,1 posto.
Bloomberg je istaknuo citat Renaultova menadžera, Antonyja Gradea, koji se prisjetio početka suradnje s AvtoVAZom 2008. godine: ‘Kad smo došli u AvtoVAZ sve je još bilo nekako sovjetsko i sivo, nisu imali ideju o tome kako se na zapadu proizvode automobili. Danas se može reći da su tržišne mogućnosti Lade s boljom kvalitetom izuzetno velike.’
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.