Škoda je prije nešto više od mjesec dana objavila detalje o osvježenoj Octaviji za 2017. godinu, a sad je prikazala i novu RS verziju, koja je dobila redizajn, dodatnu tehnologiju i povećanje snage
Grobnik je bio domaćin premijernog fotografiranja nove Octavije RS. Najveća izmjena, kao i kod regularne Octavije, je izgled prednjeg kraja s podijeljenim prednjim svjetlima i LED svjetlima. Stražnji kraj je također dobio LED tehnologiju i redizajn difuzora.

Škoda RS dolazi s felgama od 17 do 19 inča i niža je za 15 mm u odnosu na dosadašnju verziju. Interijer još nije prikazan, ali se mogu očekivati nova generacija multimedijalnog sustava s većim ekranom, sportska sjedala i alkantara na volanu.

Automobil i dalje koristi dvolitreni benzinski ili dizelski turbo motor. Snaga benzinca povećana je za 10 KS na 230 KS, što omogućuje hatchbacku i karavanu ubrzanje od 0-100 km/h za 6,7 sekundi. Dizelaš raspolaže sa 185 KS i ubrzava od 0-100 km/h za 7,9 sekundi.

Škoda je objavila da je emisija CO2 kod benzinca 149 g/km, dok je dosadašnja Octavia RS emitirala 142g/km CO2. Dizelaš je u mehaničkom pogledu neizmijenjen, ali je i njegova deklarirana emisija CO2 lošija nego dosad. Kupci mogu birati između šestostupanjskog ručnog mjenjača ili DSG automatika, a može se dobiti i dinamička kontrola šasije s modovima Sport, Normal i Comfort.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.