S 300 KS ovaj automobil jednako je snažan kao najsnažnijii serijski modeli Renaulta u povijesti, R.S. verzije Meganea
Dok čekamo da Alpine predstavi svoj novi električni SUV, iz Renaulta nam stiže prava poslastica, i to s motorom na unutarnje izgaranje. To novi Rafale E-Tech 4×4, prva 4x4 i prva plug-in hibridna verzija Renaultovog SUV-a. S 300 KS ovaj automobil jednako je snažan kao najsnažniji serijski modeli Renaulta u povijesti, R.S. verzije Meganea.
Rafale je predstavljen prošlog ljeta, ali jedina verzija dostupna pri lansiranju bio je 1,2-litreni E-Tech hibrid s pogonom na prednje kotače i 200 KS. Dodavanjem trećeg motora od 136 KS ovom sustavu snaga je porasla na kombiniranih 300 KS. Treći motor smješten je na stražnju osovinu i pokreće stražnje kotače što Rafaleu daje pogon 4x4.
Novi Rafale do 100 km/h ubrzava za samo 6,4 sekunde, a baterija od 22 kWh osigurava električni domet od 100 km. Baterija nema brzo DC punjenje pa se do 80 posto napuni za 130 minuta ili potpuno za 175 minuta.
Kupci mogu birati između dvije razine opreme. Osnovni modeli, označeni Esprit Alpine, imaju nekoliko sportski stilskih obilježja Alpine, dok Atelier Alpine verzije izgledaju mnogo agresivnije uz izraženi spojler i i 21-inčne 'Chicane' kotače. No kod ove, zadnje spomenute verzije nije sve samo u šminki jer Atelier Alpine ima i prilagodljiv ovjesom koji koristi kameru za skeniranje ceste. Tu je i opcija 'Chassis Control' kojom se može prebacivati između tri postavke (Comfort, Dynamic i Sport) za podešavanje amortizera i kuta upravljanja stražnjim kotačima. Sam Alpine se i potrudio kako bi ovjes učinio više sportskim nego na normalnim Rafaleima.
Renault nije otkrio cijene za novi Rafale 4×4, ali se zna da če auto biti dostupan za kupnju u Europi ove jeseni.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.