Početna Auto 172 pregleda

Redizajnirani Golf je sigurniji, opremljeniji, no ne i skuplji

VW GOLF MY2017
Vidi galeriju 1/7
Redizajnirani Golf je sigurniji, opremljeniji, no ne i skuplji Redizajnirani Golf je sigurniji, opremljeniji, no ne i skuplji Redizajnirani Golf je sigurniji, opremljeniji, no ne i skuplji Redizajnirani Golf je sigurniji, opremljeniji, no ne i skuplji Redizajnirani Golf je sigurniji, opremljeniji, no ne i skuplji Redizajnirani Golf je sigurniji, opremljeniji, no ne i skuplji Redizajnirani Golf je sigurniji, opremljeniji, no ne i skuplji

Obnovljeni Golf tehnološki je unaprijeđen novim sustavima pomoći vozaču, naprednijim infotainment sustavom s brojnim opcijama povezivosti, a novost je i 1.5 TSI motor sa sustavom deaktivacije cilindara

Donosimo prve dojmove za upravljačem upravo predstavljenoga Golfa koji će prodaji biti već idući mjesec. Unaprijeđen je tehnički i tehnološki kako bi zadržao tržišnu poziciju do dolaska osme generacije, čija bi prodaja trebala početi u 2019. godini.

VW GOLF MY2017 | Author: Auto start foto: Auto start

U odnosu na dosadašnji, izgleda drukčije jer ima nove odbojnike i svjetlosne elemente, a osvježen je paletom boja. Što se tiče mehaničkih komponenti, novost je 1.5 TSI turbobenzinski motor s četiri cilindra i 150 KS koji ima tehnologiju deaktivacije dva cilindra (po potrebi) i prosječno troši 4,9 litara benzina.

Golf MY2017 | Author: Volkswagen foto: Volkswagen

Tijekom godine u ponudu će doći i EKO izvedba sa 130 KS i s tehnologijom koja će omogućavati potpuno gašenje motora kada je papučica gasa otpuštena. Novi 1.5 TSI sukcesivno će zamijeniti postojeći 1.4 TSI (125 i 150 KS). Svi motori dostupni u Golfu sad imaju BMT tehnologiju sa sustavom rekuperacije energije tijekom kočenja i start-stop sustav.

Golf MY2017 | Author: Volkswagen foto: Volkswagen

U ponudi su još turbobenzinci 1.0 TSI (85 i 110 KS), 1.8 TSI (180 KS) u Alltrack izvedbi i 2.0 TSI (230 KS) u GTI-ju. Od dizela su na raspolaganju 1.6 TDI (115 KS) i 2.0 TDI (150 KS i 184 KS). Također, svi DSG mjenjači sad su sa sedam stupnjeva prijenosa umjesto s dosadašnjih šest, što smanjuje potrošnju za 0,3 litre. Najviše promjena zadesilo je sigurnosne i sustave pomoći vozač,u poput Traffic Jam Assist sustava (dostupan samo uz DSG mjenjač), a pomoću njega Golf može voziti potpuno sam do brzine 60 km/h, samostalno kretati i zaustavljati se te se pritom zadržati u svojoj prometnoj traci.

Golf MY2017 | Author: Volkswagen foto: Volkswagen

Bogatiji su i standardni paketi opreme Trendline, Comfortline i Highline, a značajne promjene odnose se na sustav infozabave. Sve izvedbe imaju veće zaslone, od 8 do 12,3 inča i s boljom razlučivošću, pa i mogućnošću kontrole funkcijama uz pomoć gestikulacija rukom bez dodirivanja zaslona. Također, novi su Discover Pro audiosustav i navigacija.

VW GOLF MY2017 | Author: Auto start foto: Auto start

Prema najavama cijene bi trebale biti identične dosadašnjima, no treba znati kako već i početni Trendline dolazi s bogatijom opremom, a Highline paket i s prednjim i stražnjim LED svjetlima.

Golf GTI | Author: Volkswagen foto: Volkswagen

Sve navedeno vrijedi i za Variant, odnosno karavansku izvedbu Golfa, također odmah dostupnu u prodaji. Obnovljene su i sportske izvedbe GTI i GTD, a tijekom nekoliko sljedećih mjeseci dolaze i druge izvedbe - GTE (Plug-in Hybrid), e-Golf, moćni R, Alltrack, pa i Sportsvan.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.