Titulu najsnažnijega, najbržeg i najekskluzivnijeg automobila u svijetu, 1500 KS i 1600 Nm snažan Chiron s motorom W16, opravdao je jedinstvenim rekordom, no ubrzo je stigao odgovor
Samo 42 sekunde trebale su Bugattiju Chironu da od 0 do 400 km/h ubrza i zaustavi se. Za taj pothvat trebao mu je 3,1 kilometar ravne staze, a za vozača je odabran Juan Pablo Montoya, pobjednik VN Monaca u Formuli 1, dvostruki pobjednik utrke Indy 500 i trostruki pobjednik utrke 24 sata Daytone.


No, Bugattijevo slavlje nije dugo trajalo, jer je nekoliko mjeseci kasnije ekskluzivni rekord 0-400-0 skinut i to za skoro šest sekundi. Na pisti zračne luke Vandel u Danskoj švedski vozač Niklas Lilja je za upravljačem Koenigsegg Agere RS postiga vrijeme 36,44 sekund, za što su mu trebala 2,4 kilometra staze.
Koenigsegg je objavio i slijedeće podatke. Od 0 do 400 km/h auto je ubrzavao 26,88 sekunda i pritom prešao 1958 metara, a za usporavanje su mu trebali 9,56 sekunda i 484 metra. Pitanje je samo tko je sljedeći?

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.