Ukupna snaga plug-in hibridnog sustava je nevjerojatnih 802 KS, a s nogu obara i čudovišni okretni moment od čak 1430 Nm
Mercedes je predstavio top verziju svoje najprestižnije limuzine - S-klase. Novi Mercedes-AMG S 63 E Performance najsnažnija je S-klasa i jedan od najsnažnijih serijskih modela Mercedes-Benza u njihovoj povijesti.
Automobil koristi 4-litreni V8 motor s dva turbopunjača i električni motor koji je montiran na stražnjoj osovini. Ukupna snaga plug-in hibridnog sustava je nevjerojatnih 802 KS, a s nogu obara i čudovišni okretni moment od čak 1430 Nm. S ovoliko snage S-klasa ubrzava poput superautomobila. Sprint do 100 km/h traje samo 3,2 sekunde. Maksimalna brzina je ograničena na 250 km/h, a uz AMG Driver’s Package opremu to ograničenje iznosi 290 km/h.
Benzinski motor najsnažnije S-klase razvija 612 KS i maksimalni okretni moment od 900 Nm. Električni motor tome dodaje 94 KS stalne snage i maksimalnih 188 KS koji su raspoloživi tijekom intervala u trajanju od 10 sekundi. Električni motor snagu na stražnju osovinu prenosi pomoću dvobrzinskog mjenjača. Električna energija se pohranjuje bateriju kapaciteta 13,1 kWh, a Mercedes još nije otkrio električni doseg ovog plug-in hibrida.
Benzinski motor snagu prenosi na sve kotače putem automatskog mjenjača koji ima devet brzina. Za što bolje savladavanje zavoja automobil je serijski opremljen upravljanjem na sve kotače. Automobil ima adaptivni zračni ovjes koji automatski spušta automobil za oko 1 cm pri brzinama većim od 121 km/h. Tu su i aktivni nosači motora koji mogu ukrutiti ili omekšati vezu između V8 motora i karoserije. Čitava konstrukcija automobila osjetno je kruća nego kod klasične S-klase.
Za sigurno kočenje zadužene su sofisticirane kočnice. Prednje imaju diskove od 15,7 inča i po šest kočionih klipova. Uz nadoplatu moguće je dobiti i keramičke kočnice.
Dizajn je također blago modificiran. Auto izgleda malo agresivnije od "običnih" S-klasa. To je postignuto drugačijom maskom i agresivnijim prednjim i stražnjim odbojnicima. Unutra automobil ima četiri sjedala. Oprema je izuzetno bogata, no kao i u svakom drugom Mercedesu, mnogo toga se nudi uz nadoplatu.
Mercedes još nije otkrio cijenu i kada će se ovaj automobil naći u prodaji. Pretpostavlja se da će u Njemačkoj koštati vioše od 150.000 eura.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.