Concept C također označava novi dizajnerski smjer za Audi. Nova okomita maska i četverodijelna svjetlosna grafika postupno će prijeći i na ostale modele
Audi je otkrio potpuno novi Concept C, sportski automobil koji nije samo dizajnerski eksperiment, već izravna najava povratka kupea i roadstera u ponudu marke iz Ingolstadta. Nakon što su TT i R8 završili svoju eru, Audi je ostao bez ijednog sportskog modela u ponudi. Audi želi to promijeniti, a serijska verzija očekuje se 2027. godine i, prema tvrdnjama proizvođača, razlikovat će se od koncepta tek u detaljima poput kvaka, senzora i manjih aerodinamičkih prilagodbi.
Pod kreativnim vodstvom Massima Frascelle, koji je 2024. preuzeo ulogu šefa dizajna, Audi je s Conceptom C uveo potpuno novi dizajnerski jezik temeljen na ideji "radikalne jednostavnosti". Rezultat je automobil koji kombinira čiste linije, minimalizam i snažnu poveznicu s prošlošću brenda.
U njegovoj silueti mogu se prepoznati tragovi legendarnog R8, kultnog TT-a, koncepta Avus iz 1991., ali i "davnih" slavnih trkaćih modela Auto Uniona.
Iako se na prvi pogled čini kao klasični kupe, Concept C ima i električno sklopivi tvrdi krov s dva panela, prvi takav u Audijevoj povijesti, što mu omogućuje da nekoliko sekundi postane roadster.
Dimenzijama je bliži R8 nego TT-u. Dug je 4,52 metra, širok 1,98 i visok svega 1,28 metara, s međuosovinskim razmakom od 2,57 metara. Ima dvobojne 21-inčne kotače, a masa mu je oko 1690 kilograma, što je usporedivo s nekadašnjim R8 Spyderom. Platforma još nije potvrđena, no očekuju se izvedbe sa stražnjim motorom i s dva motora, uz 800-voltni električni sustav za ultrabrzo punjenje.
Minimalizam se nastavlja i u unutrašnjosti. Digitalni zaslon od 10,4 inča može se elegantno uvući u armaturu kada nije potreban, a fizičke tipke i aluminijski detalji vraćaju osjećaj kvalitete koji je, kako i sam Audi priznaje, u nekim modelima posljednjih godina bio narušen.
Kožne presvlake više nisu standard, Audi se se okreće održivijim materijalima, a vozač ispred sebe ima jednostavan, ali futuristički kokpit bez suvišnih distrakcija.
Neizbježno se postavlja pitanje dijeli li Concept C tehniku s budućim električnim Porscheom 718 Boxster i Cayman. Oba modela stižu 2026. i logično je očekivati barem djelomičnu tehničku poveznicu, iako će Porsche vjerojatno ostati usmjereniji na vozački doživljaj. I Porsche i Audi potvrdili su da će njihovi budući sportski automobili biti isključivo električni, čime završava era motora s unutarnjim izgaranjem u ovom segmentu unutar VW grupe.
Concept C također označava novi dizajnerski smjer za Audi. Nova okomita maska i četverodijelna svjetlosna grafika postupno će prijeći i na ostale modele, uključujući najavljeni pristupačni električni kompakt i nove RS izvedbe koje stižu 2026. godine.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.