Peugeot je u rujnu 2013. godine na salonu automobila u Frankfurtu posjetiteljima prikazao studiju sportske 308-ice, nazvanu 308 R Concept, dok je u travnju 2015. na salonu u Šangaju promovirao i 308 R HYbrid Concept
308 R Concept iz Frankfurta pokreće četverocilindarski 1.6 THP turbo benzinski motor koji razvija 270 KS i 330 Nm okretnog momenta pri 1900 - 5500 o/min. S druge strane, 308 R HYbrid Concept sa šangajskog salona dobio je novu kombinaciju boja, kao i hibridni pogonski sustav.
Radi se o kombinaciji 1.6 THP turbo benzinca, dva elektromotora (svaki elektomotor raspolaže sa 85 kW/115KS) i litij-ionskih baterija, pri čemu kombinirana snaga sustava iznosi 368 kW/500KS i 730 Nm okretnog momenta.
U Peugeotu navode da 308 R HYbrid Concept od 0 do 100 km/h stiže za četiri sekunde i postiže elektronski ograničenih 250 km/h. Britanski izvori tvrde da bi eventualna serijska verzija Peugeota 308 R mogla imati hibridni pogon. Vezano uz to, novi šef brenda Jean-Philippe Imparato je za otočke medije izjavio da bi volio lansirati i nešto brže od 308 GTi modela, kao i da ima mjesta u ponudi iznad 308-ice GTi.
Britanci nagađaju da bi serijski 308 R mogao dobiti hibridni pogonski sustav iz 308 R HYbrid Concepta iz 2015. godine, iako ostaje pitanje s koliko bi snage točno raspolagao i s kojim mjenjačem bi bio ponuđen kupcima.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.