Riječ je o sasvim novome članu korejske obitelji i30, koji prvi put u gamu ovih modela donosi eleganciju, ekskluzivnost i atraktivnost coupea, sve za relativno malo novca
Na sunčanoj obali Valencije na vlastitoj smo koži iskusili novi korejski adut iz sve bogatije obitelji i30. Nakon hatchbacka, karavana i sportskoga modela N, gama i30 bogatija je za još jednoga člana. Riječ je o Hyundaiju i30 Fastback, odnosno novome korejskom couupeu iz segmenta C, koji je ujedno jedini koji spaja elegantnost oblika coupe i prihvatljivu cijenu karakterističnu za Hyundai, koji je ujedno drugi najbrže rastući brend u Europi.
Svoju viziju osvajanja titule najboljeg azijskog brenda u Europi Korejci žele ostvariti već do 2021. godine. Novi Fastback sklapa harmonični, atraktivni i agresivni dizajn u cjelinu i to čini vrlo uspješno. Novi član obitelji i30 tako je 15 posto tvrđi od hatchback varijante što uvelike doprinosi sportski naglašenom osjećaju za upravljačem.
Pokreću ga isključivo turbobenzinski motori s obujmom 1,0 ili 1,6 litara, samaksimalnom snagom 120, odnosno 140 KS. Efikasni i štedljivi motori odlično su spareni sa šeststupanjskim ručnim ili sedamstupanjskim automatskim mjenjačem. Dizelsku varijantu ovaj će automobil dočekati tek u drugoj polovici ove godine.
Osim dobrog ovjesa i pogona, i30 Fastback u svoju klasu donosi najbogatiji paket standardne sigurnosne opreme, te odličnih 5 zvjezdica na testiranjima EuroNCAP. Cijene još uvijek nisu poznate, no nagađa se kako će novi Fastback biti malo skuplji od standardnoga hatchbacka.
Novi atraktivni Hyundai u Hrvatsku stiže u travnju, a premijera je zakazana za Zagreb Auto Show. Sve u svemu, novi Hyundai i30 Fastback ugodno je i prihvatljivo iznenađenje u svojoj klasi, a zasigurno će pronaći put kako do europskih, tako i do hrvatskih kupaca.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.