Od prezentacije Tesle X prošlo je preko pola godine, a mnogi vlasnici proklinju dan kada su kupili ovaj električni automobil
Donedavno je mali dio od ukupno naručenih Tesli X proizveden i isporučen, a većinu njih vozili su zaposlenici te američke tvornice električnih automobila. Sada kada se proizvodnja razbuktala, sve više modela X nakon dugog čekanja konačno pristiže vlasnicima.
Sa svakim novim modelom dolaze i manje dječje bolesti koje s vremenom budu otklonjene pa se racionalniji kupci često odlučuju za kupnju godinu ili dvije nakon predstavljanja. No, kod Tesle X priča je ponešto drugačija. Naime, za Teslu X postoji poduža lista čekanja pa kupci, kada je jednom njihov automobil spreman, jedva čekaju da ga uplate i preuzmu.
Svakim danom sve više vlasnika Teslinih X modela na internet forumima iznose nemali broj problema s kojim su svakodnevno suočeni. Tesla je već doživjela opoziv 2700 jedinica X modela, gotovo svih u tom trenutku dostupnih vozila, zbog problema sa stražnjim sigurnosnim pojasevima.
No, kako se ispostavilo, to je bio samo vrh sante leda. Automobil koji stoji između 81.200 i 116.700 dolara pun je tehničkih nepravilnosti ko šipak koštica. Vrata koja se otvaraju u zrak često se ne daju zatvoriti ili se otvaraju kako im dođe, dodirni zaslon kojim se upravlja mnogim funkcijama se često zamrzava, prozori se neće zatvoriti, automatska ručna kočnica se pali pri vožnji unatrag itd. itd.
Postavlja se pitanje što će se dogoditi kada krenu isporuke najnovijeg Modela 3, Teslinog prvog vozila masovne proizvodnje, za koji su primili preko 400.000 narudžbi. Hoće li proizvođač imati kapacitete za rješavanje tisuće pritužbi ili će možda naučiti lekciju iz modela X i od početka raditi vozila kako Bog zapovjeda?
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.