Početna Auto 199 pregleda

Isti, ali drugačiji: Novi Golf spreman je opet poharati tržište

1
Vidi galeriju 1/3
Isti, ali drugačiji: Novi Golf spreman je opet poharati tržište Isti, ali drugačiji: Novi Golf spreman je opet poharati tržište Isti, ali drugačiji: Novi Golf spreman je opet poharati tržište

Novi, redizajnirani Golf tehnološki je napredniji i sigurniji, a šlag na atraktivnu žuto-zlatnu tortu daju bogata luksuzna oprema i snažan, ali štedljiv dizelski motor

1 | Author: Auto start foto: Auto start

Sedma generacija u Hrvata najpopularnijega kompakta ove je godine temeljito, ali ne drastično poboljšana. Prvi je put ista generacija Golfa doživjela redizajn. Na prvu uopće se ne razlikuje od prethodnika, drastičnih "zahvata" nema. Rekli bismo, 'isti ali posve drukčiji'. Najuočljivija promjena zasigurno su svjetlosni elementi, koji su u testiranome Highline paketu opreme izvedeni u LED tehnologiji, za razliku od staroga modela koji su krasila ksenonska svjetla. Također, novi su sustavi pomoći vozaču, kao i infotainment, instrument-ploča i motori...

Popis promjena između dviju 'sedmica' produžava se i moramo priznati da se tako na početku nije činilo. Virtualni kokpit dostupan je kao nadoplata, čak i u Highline opremi, a zamijenio je analogne pokazivače i sada vozaču puno atraktivnije i jasnije dočarava najbitnije putne informacije, navigaciju i multimediju. Nov je i središnji veliki stakleni LCD, sada opremljen soft-touch tipkama i novim infotainment sustavom kojim se može upravljati glasovnim naredbama i gestama. Upravo to pojačava ionako jak dojam o ovome Golfu, koji je u zamamnoj metalik žutoj kurkuma boji plijenio poglede gdje god smo se pojavili.

1 | Author: Slavko Midžor/PIXSELL foto: Slavko Midžor/PIXSELL

U kombinaciji s 18-inčnim aluminijskim kotačima, novim branicima i difuzorima nedvojbeno je atraktivniji nego prethodnik. Ispod poklopca motora krije se provjereni, štedljivi i agilni dvolitreni TDI motor sa 150 KS, koji nam je pružio odlične performanse i dobar okretni moment - 340 Nm. Novome Golfu 2.0 TDI do stotke treba 8,6 sekundi, a maksimalno će potegnuti do 215 km/h.

1 | Author: Slavko Midžor/PIXSELL foto: Slavko Midžor/PIXSELL

Još jedna u nizu velikih novosti koje se kriju ispod lima jeste DSG7 automatski mjenjač koji funkcionira savršeno tiho i precizno i pridonosi dobrim performansama i maloj potrošnji. Ona je deklarirana na 4,5 litara na stotinu kilometara, ali se tijekom testa uglavnom kretala oko šest litara, što je vrlo dobar rezultat imajući na umu kako je riječ o autu sa 150 KS i 1330 kg mase.

1 | Author: Slavko Midžor/PIXSELL foto: Slavko Midžor/PIXSELL

Highline oprema testiranoga modela ima i svoju cijenu. Takav auto stoji 299.541 kunu. Poprilično s obzirom na to da se radi o Golfu bez oznake GTD, GTI ili R. A bez dodatne opreme, poput 12,3-inčnoga virtualnog kokpita za koji se nadoplaćuje 4092 kune, 18-colnih naplataka koji koštaju 6869 te LED glavnih svjetala za 11.000 kuna, Golf Highline 2.0 TDI stoji 236.812 kuna. Rekli bismo - luksuz koji treba platiti.

1 | Author: Slavko Midžor/PIXSELL foto: Slavko Midžor/PIXSELL

Nadalje, valja napomenuti kako će većini hrvatskih kupaca redizajnirani Golf biti dostupniji u 1.6 TDI Trendline HR paketu opreme, a za koji će trebati izdvojiti konkurentnih 157.565 kuna. U vožnji ovaj luksuzni Golf ponaša se vrlo dobro, no to je već davno provjerena činjenica i "navika". Upravljač je direktan, a mjenjač izvrstan - nema se što prigovoriti.

1 | Author: Slavko Midžor/PIXSELL foto: Slavko Midžor/PIXSELL

S prelijepim 18-inčnim kotačima nešto je tvrđi, pogotovo za prelaska preko neravnina. Izvanredna prednja LED svjetla noć pretvaraju u dan, a stražnja, također u LED tehnologiji te zatamnjena i s integriranim dinamičkim pokazivačima smjera, dodatno daju dozu prestiža i luksuza.

1 | Author: Slavko Midžor/PIXSELL foto: Slavko Midžor/PIXSELL

Sve u svemu, može se reći kako je redizajn donio pregršt novotarija ispod lima, a ponešto i izvana. Jedan od najuspješnijih kompaktnih auta u povijesti prvim redizajnom korača u dobrome smjeru, a sasvim je jasno kako će novi Volkswagenov adut i u narednim godinama harati europskim tržištem, ponajviše balkanskim.

1 | Author: Slavko Midžor/PIXSELL foto: Slavko Midžor/PIXSELL

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.