Početna Auto 110 pregleda

Tiša i uglađenija nego dizel, a jednako troši

TOYOTA RAV4 HYBRID
Vidi galeriju 1/11
Tiša i uglađenija nego dizel, a jednako troši Tiša i uglađenija nego dizel, a jednako troši Tiša i uglađenija nego dizel, a jednako troši Tiša i uglađenija nego dizel, a jednako troši Tiša i uglađenija nego dizel, a jednako troši Tiša i uglađenija nego dizel, a jednako troši Tiša i uglađenija nego dizel, a jednako troši Tiša i uglađenija nego dizel, a jednako troši Tiša i uglađenija nego dizel, a jednako troši Tiša i uglađenija nego dizel, a jednako troši Tiša i uglađenija nego dizel, a jednako troši

Na španjolskoj obali isprobali smo redizajniranu Toyotu RAV4, osvježena izgleda i unutrašnjosti, no najveću novost zapravo predstavlja hibridni pogon

Toyota je većinu svojih vizualnih napora posvetila izmjenama i obnovama unutrašnjosti te redizajnu plastičnih branika i LED svjetala. Koristeći se povratnim informacijama kupaca u Toyoti su odlučili upotrijebiti kvalitetnije materijale u unutrašnjosti s više mekših površina.

TOYOTA RAV4 HYBRID | Author: Toyota foto: Toyota

Digitalni prikaz u izmijenjenoj ploči s instrumentima sada je crvenkast, 7-inčni zaslon osjetljiv je na dodir, tu su i Android Auto i Apple CarPlay sustav povezivosti s pametnim telefonima, straga je 12 V izlaz s USB priključkom, kamera koja pokriova 360 stupnjeva pomaže za parkiranja...

Samo nekoliko sitnica, rekli bismo, proizašlo je iz prvoga redizajna modela iz 2013. godine. Ipak, prave novosti kriju se ispod poklopca motora...

Više u novom broju Auto starta…

TOYOTA RAV4 HYBRID | Author: Toyota foto: Toyota

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.