Njemački sportski kompakt suprotstavio se japanskoj kraljici prednjega pogona, a sve se, naravno, odvilo na ravnim cestama njemačkog Autobahna
Podsjećamo, Volkswagen Golf R iz sedme generacije (nakon redizajna) pokreće 2,0-litreni turbomotor TSI s četiri cilindra, koji razvija čak 310 konjskih snaga i 400 Nm okretnoga momenta. Ta snaga na asfalt se prenosi putem 7-stupanjskog mjenjača DSG i pogona na sve kotače. To rezultira ubrzanjem do stotke u 4,6 sekundi i maksimalnom brzinom 250 kilometara na sat (270 bez 'blokade').
S druge strane, japanska neman svoju sirovu snagu prenosi isključivo na prednje kotače. Trenutačni nositelj rekorda Nurburgringa za automobile s prednjim pogonom ispod poklopca motora 'skriva' 2,0-litreni turbobenzinac sa čak 320 'konja' i 400 Nm. Deklarirane brojke za Civic Type R kažu kako do stotke ubrzava u 5,8 sekundi, a maksimalno juri 272 km/h.
Iako je utrka ovih automobila zapravo besmislena, jer je riječ o modelima iz različitih klasa automobila (zbog pogona), zanimljivo je pogledati kako se suočavaju jedni od najpoželjnijih kompaktnih automobila na tržištu. Ishod utrke vam nećemo otkriti, na vama je da pogledate snimak utrke.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.