Nakon što je prošle godine redizajnirao čitavu liniju Golfa, Volkswagen je počeo s prodajom osvježenih modela GTE i GTD. Ove alternative modelu GTI koriste hibridni, odnosno dizelski pogon
Novi Golf GTE dobio je redizajnirani prednji branik i mnogo detalja da bi se naglasilo njegovo plug-in hibridno srce. Ispod poklopca motora nalazi se 1,4-litreni TSI motor od 100 KS, koji se kombinira s električnim agregatom od 100 KS i šeststupanjskim mjenjačem s dvostrukom spojkom, specijalno razvijenim za hibridne modele.

Snaga se šalje na prednje kotače, a Volkswagen je priopćio da novi Golf GTE može prijeći do 50 km samo na električnu energiju i da mu je ukupna autonomija oko 880 km.

Novi Golf GTD, koji je dostupan i u karavanskoj formi Variant, i dalje koristi dvolitreni TDI motor od 184 KS i 380 Nm okretnog momenta. To automobilu omogućuje ubrzanje od 0 do 100 km/h za 7,4 sekundi.

Oba modela unaprijeđena su istim elementima kao i ostatak Golf obitelji. To podrazumijeva LED prednja svjetla, novi multimedijalni sustav i naprednije sustave za pomoć vozaču, od automatskog kočenja u gradskoj vožnji i nadgledanja pješaka do asistencije u prometnim gužvama.

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
VitoBH
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.