Osim što najavljuju novu tehnologiju, tri koncepta posebno su dizajnirana kako bi zadovoljili ukuse kineskih kupaca
Nakon otkrivanja modela ID.Code na salonu automobila u Pekingu prošle godine Volkswagen nastavlja razvijati nove modele isključivo za kinesko tržište. Tako su sada na salonu automobila u Šangaju predstavili tri konceptna automobila koji najavljuju buduće serijske modele.
Modeli su nazvani ID.Aura, ID.Era, i ID.Evo i razvijeni su u sklopu zajedničkih ulaganja VW-a s tvrtkama FAW, SAIC i VW Anhui. Dva SUV-a i jedna limuzina su najava nove generacije "inteligentnih elektrificiranih vozila" dizajniranih posebno za kinesko tržište. Prema Volkswagenu, svi novi serijski modeli izvedeni iz ova tri koncepta bit će opremljeni sustavima koji se temelje na umjetnoj inteligenciji za naprednu automatiziranu vožnju.
Osim što najavljuju novu tehnologiju, tri koncepta posebno su dizajnirana kako bi zadovoljili ukuse kineskih kupaca. To znači da je značajna pozornost posvećena izgledu specifičnom za kinesko tržište, dovoljno prostora za glavu putnika straga, dugačkom međuosovinskom razmaku i digitalnim tehnologijama.
Model ID.Era je napravio SAIC Volkswagen. To je veliki električni SUV s tri reda sjedala i pogonom s produljenim dosegom (range extender). Ovdje je električni pogon dopunjen motorom s unutarnjim izgaranjem, a VW navodi da ID.Era ima kombinirani ukupni doseg od 1000 km, odnosno 300 km samo na bateriju.
Model ID.Evo, kojeg je razvio Volkswagen Anhui je također veliki SUV, no on je namijenjen mlađim kupcima koji vode više računa o stilu. Ovaj model ima poptuno električni pogon s platformom koja koristi arhitekturu od 800 volti. Automobil je sposoban je za bežično ažuriranje i može koristiti napredne digitalne sustave.
Treći novi koncept je ID. Aura, limuzina srednje klase koja je razvijena u FAW-Volkswagenu. To je prvi model koji koristi novu platformu Compact Main Platform (CMP). Sa zaobljenim linijama izgleda potpuno drugačije od ID.7, koji se također prodaje u Kini, a donosi pametne značajke i korisničko sučelje inspirirano pametnim telefonom. Također ima humanoidnog pomoćnika s umjetnom inteligencijom za prirodnu kontrolu funkcija na vozilu.
Volkswagen je prilikom dizajniranja i razvoja ovih modela u obzir uzeo želje i preferencije kineskih kupaca. Prema Andreasu Mindtu, voditelju dizajna tvrtke, prošlogodišnji ID.Code je bio polazište za dizajnerski jezik koncepata. Odatle se svako vozilo razvilo neovisno u rukama timova dizajnera u tri tvrtke. Prema Thomasu Ulbrichu, izvršnom direktoru Volkswagenovog kineskog tehnološkog centra, tvrtka koristi "kinesku brzinu razvoja" za buduća serijska vozila koja će na tržište doći u roku od 34 mjeseca.
Govoreći na sajmu automobila u Šangaju, izvršni direktor Volkswagena Thomas Schäfer izjavio je da su ovi koncepti "vidljivi rezultat strategije 'U Kini, za Kinu'", naglašavajući važnost kineskog tržišta za budućnost tvrtke.
VW u Kini planira uvesti više od 30 novih modela do kraja 2027. godine, uključujući 20 "vozila s novom energijom" (NEV) u koja spadaju baterijska električna vozila, plug-in hibridi i električna vozila s produljenim dosegom.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.