Dva TSI benzinca sa 125 i 180 konja te dva turbodizelaša sa 115 i 150 konja dostupni su odmah, a najave govore kako će Tiguan već odskora raspolagati s najmanje 10 različitih motora, s pogonon na prednje ili sve kotače, te ručnim ili DSG automatskim mjenjačem
To što su se u Volkswagenu s novim Tiguanom silno potrudili posve je logično. Razred srednje velikih SUV-ova iz dana u dan je veći, u njemu žele imati predstavnika zamalo svi proizvođači. Posljedično je bitka za što veći komad prodajnoga kolača neumoljiva. Tako je i s Tiguanom, od 2007. godine u 170 država prodano ih je više od 2,8 milijuna. Prednjačili su europski kupci, a među njima, jasno - Nijemci.
Na lovorikama u današnje vrijeme nitko ne može spavati pa ni veliki Volkswagen. Bez obzira što je riječ o poprilično starome modelu, samo lani prodano je više od pola milijuna Tiguana. Takvo što može se pripisati ponajviše na račun popularnosti razreda u kojemu kupci auto biraju više racionalno, manje emotivno.
Novi Tiguan je od prethodnika duži šest centimetara, tri je širi i isto toliko niži. Zato izgleda moćniji i stabilniji. Spram prethodnika ima i bolji koeficijent zračnoga otpora. Nije razočarao ni oblikom. Zapravo, Volkswagen nikada nije bio znan po revolucionarnim preinakama auta pa ni sada nije iznevjerio tradiciju.
Kažu i u VW-u kako je novi Tiguan evolucija, a ne revolucija. Kažu i kako nema smisla drastično mijenjati ono što je lijepo i dobro. Već na prvi pogled posve im vjerujemo. Dizajnerski stil je jednostavan, a sportski inspirativan. Bez obira na to s koje strane gledamo, novi Tiguan je dinamički i izgledom prepoznatljivo drukčiji od prethodnika koji obilježavaju zaobljene linije i nježniji prijelazi. Novi je kao britva s oštrim i ispresijecanim linijama koje mu pristoje i zbog njih na cesti daje posve drukčiji dojam. Više o novom modelu Tiguana pročitajte u novom broju Auto starta.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.